Bu durumu nasıl aşabilirim lütfen yardım eder misiniz?

Dün kız arkadaşım ile kahve içmeye gittik. Kahve siparişleri verdikten sonra hesabı ben ödedim direk 50 TL uzattım çünkü hesabı 30 lu bir şey ler duydum diye hatırlıyorum çünkü o sırada ona bakıyordum tam anlayamadım hesabı. Sonra içime kuşku düştü ya eksik verdiysem oradaki kasiyerden kesilirse diye parası içim içimi yiyor. Üzüldüm çünkü. Sizce ne yapmalıyım...
Bu durumu nasıl aşabilirim lütfen yardım eder misiniz?
Cevapla