Gitmeden önce haber verdim gecikeceğimi de söyledim neden böyle yapıyor?
Beni üzmeye ne hakkı var.
Beni üzmeye ne hakkı var.
demek ki gecikmeni istemiyor.. BUndan hoşlanmıyor.. Kendini buna göre ayarlayacaksın.. Sen haber verdim demişsin.. yani emrivaki olarak geç gitmişsin.. gerekçesini ben bilemem.. ama kocanın bundan hoşlanmadığı çok belli.. sorun yaşamak istemiyorsan buna göre hareket etmelisin.. haktı şuydu buydu meselesine girmeyeceğim. sorun yaşamak istemiyorsan geç gitmeyecek şekilde hallet işlerini.. adamın hoşlanmadığı bir durum demek ki bu.. bunun başka bir çözümü yok.
Böyle yobaz adamları nerden buluyorsunuz bizim gibi çağdaş düşüncelilere bakmazsınız bile benim karım olsan sabah 5 de gelsen hoş geldin hayatım derim
Adam dediğin böyle olmalı
Boşa onu beni al sabah 5..6 kafana göre gel eve
Aşığım sana
Başta oda öyle diyordu ne oldu
Noterde anlaşmalı yaparız isteğin saatte geleceğine dair hadi bokunu yeyim evlenek
Bak buna tav oldum aşkım
Seni fazla seviyor kıymetini bil
Cevap
23Cevap
yuh evli barklı kadın ne işin var gecenin ikisinde dışarda 🙄
Aynenn
Bunu ona söylesene reis beni üzmeye ne hakkın var de
Dedim ama anlamıyor
Bu saatte gelirsen kızmak değil sorgulaması gerekir.
Seni üzmeyecek erkekler varken buna katlanma diyeceğim ama hepsi aynı bu erkeklerin. Üzülmemek elde değil.
sorabiliyosan hesabini olmayan kocana sor madem biz ne bilelim
E bunu ona sorsana? Cidden haber verdiğin halde kızmaya ne hakkı var?
Hiç gütmeseydin. Onu da rahatsız etmemiş olurdun. Hem bazen biraz ayrı olmak tazeler ilişkiyi!
Yani nerede olduğun belli haberdar da etmiş saçma ama biraz da tabi eş şimdi erkeklik yapacak
Gönül işleri böyledir
Haberi varsa sorun olmamalı
sen de aynısını yapıyorsan hakkı var eğer ki aynısını yapmıyorsan hakkı yok uzatma ayrıl gitsin.
iki tokat atmadı mı?
Bu mıdır yani
nerdeydin
Asıl soru bu
Nerden biliyorsun
Sendemi yapiyodnaynisini
Herkesi kendin gibi bilme mk
Poncik ablam da babanla yatıyor
@jdjxjdkmxkskxk ehehe :D
Hoşuna mı gitti güldün
65 nerenin plakasi
@jdjxjdkmxkskxk çoook ;)
Ablam babanla yatsın o zaman
Poncik sen de az değilsin
Ayip ayip baban yapsa hosunami gidick
Deli
Senin kafan bir tek belden aşağı çalışıyor anlaşılan git ver de kurtul. mk
Sen söyle neredesin
Poncik ablam babanın yanında
Poncik cokmu meraklısın
Neler yaptın bu saate kadar kız :p
Gittiğin yer neresiydi pardon ama?
Aynen çok ayıp etmiş kocan
Haberi varsa neden kızıyor
Seni merak etmiş olabilir
bencede evet etmisitir
İs harici bir yerdeysen belki kizabiliri
bencede evet
Gecenin 2 sinde eve gidiyosun genişlik zirve
bunu ona söylesene
Nerdeydin bu saate kadar
Kocanın yerinde olsam varya seni duvara vura vura zikerdim
Senin bu saatte ne işin var dışarıda
Naptığını merak ediyosa eğer
Hayır yok boşan
Naptın la dışarılarda
ne kadar geciktiniz?
Yuruyebılıyo muydn
Kıskanç
Nerdeysin?
Kızz yay mısınn
Neden yay olunca bukadar özgürlük olmamali
@kuzeyturannnn tabii
Nereye gittin peki
Ne yaptın ki.
Haklı dovmedi mi
Neredeydin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?