
Her iki sözünden birisi şiddete hayır.
Kesinlikle karşıyım.
Sözleri dilinden düşmez. Ama bir bakarsınız şiddet bağımlıdır.
Sizin bu konuda düşünceleriniz nelerdir?

Kadınlar güçsüz olduğu için mağduru oynar. Gücü yettiğinde ne kadar acımasız oldukları ortadadır. Bebeği çöpe atmak, yakmak, gömmek, çamaşır suyu enjekte etmek... Kocayı baltayla parçalamak. 6284 ile kendisine secde etmeyen erkekleri iftira ile linç ettirmek, hapse attırmak. Erkeklikten nefret ettiğini söyleyip erkek gibi küfür etmek.
Tecavüz yaygarası yapıp, hetero kızları zorla lezbiyen kölesi yapmak.
Yaşlı erkeklerin genç kızlara bakmasına kızıp, oğlu yaşındaki erkeklere "abla deme lazım olur" diye asılmak.
Sabaha karşı saat 5 te kuzenim "yetişin" diye aradı. Ambulans yolladım 3,5 saatlik yolu ben 2,5 saatte gittim. Ex sevgilisi evini basmış kuzenime saldırıp tecavüze yeltenmiş. Şimdi bu ossspu çocuğuna şiddet uygulamak hak oldu. Çünkü öldürme yok serbest kalacak. Ailemden birinin huzurunu bozanın hayatını bozarım...
Şeytanın bile müslüman gömleği gitme huyu varken bu beni hiç şaşırtmıyor. Amaç duygu mastürbasyonu. Benzer şeyler hayatın her alanında mevcut. Şurdaki kişilere baksan herkes melek herkes seviyor herkes sadık herkes hümanist. E madem herkes bu kadar melekte dışardaki şeytanlar kim?
insanların seytanlastırdığı insanlar ve unutma ki iyiliği öldüren şey kötülüktür.. kötü insanların bulaştırdıkları kötülük yüzünden
@ÉserMiktardaGluten şeytan kavramına neden bu kadar taktın?
yooo takmadim
@ÉserMiktardaGluten şeytan metafordu. Lafın gelimi neyse
Çünkü şiddet bulaşıcıdır. Aktarılır anne baba aracılığıyla. Her ne kadar karşı olsa da nefret etse de bi yerde patlak verir şiddete maruz kalan kişi hayatının bi noktasinda. Kendini onarmadığı sürece. Bu, ama fiziksel olur, ama duygusal, ama fiziksel... bi şekilde ortaya çıkar.
Cevap
15Cevap
Şiddet potansiyel olarak her insanın içinde var.
Mesele bunu diğer donanımlarınla baskılayabilmekte. Tavrına bakacaksın insanın. Hayata bakış açısına, diğer insanlarla olan diyaloglarına, davranış ve yaklaşımlarına.
Bende süperman olduğumu düşünüyorum ara ara. Ama baksan yerden yarım metre yükselebildiğim yok.
Hemde en ufak basit meselelerden çıkardıkları zaman şiddeti gerçekten şaşırtıcı oluyor..
Kendini tanıyamamış demek ki.. Kendine yabancı...
mesele şiddete karşı olmak değil..
mesele şiddeti özünde kabul etmemek..
kaçımız özünde şiddeti kabul etmiyor
erkeklere abaza hovarda deyip erkeklerin hovardalik ettigi kizlarin kendileri oldugunu unutmalari gibi...
Kadına şiddete karşıyım oda şansını zorlamazsa harici şiddet benim için birer enstrüman gibi çok iyi kullanırım
zayıf insana karşı şiddete karşıyım. zalime karşı şiddet kaçınılmazdır.
şiddete karşıyım ama bu demek deyildirki gel azıma sıç gerekirse uygulamakdan çekinmem
Psikopat kafayı yemiş olarak neden Karşıyım diyorsa aynısını oda yapıyor ki? İntikam olabilir
Kim neyi çok dillendiriyor ise konuda aksini yapıyor demektir.
Yunus emre bin sözü geldi aklıma ilim ilim bilmektir ilim kendin bilmektir.
her şey yerinde zamanında güzel. Şiddette aynı şekilde, fazla iyilik maraz doğurur. Gerektiğinde yapacaksın.
Maalesef öyle insanlar
Siddetin ne oldugunu bilmediklwri icin
Ahmak olmalarıyla açiklanabilr.
Kim neden çok bahsederse o konuda eksiktir
Herkes her şeyi yapabilir
Kime şiddet uygulanmssını bilen kişiler onlar
Çogu kadının şiddetten hoşlanması kadar saçma.
komik ya hem şiddetekarşı hemd euyguluyor
Tam anlamıyla sahtekarlığın daniskası
Hee onlar hep şiddet bağımlısı
Dengesizler
Yansıtma
Zamaninda şiddet gördüğünün kanıtıdır
yersen durumu :)
Allah'a bırakıyorum
Psikopat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?