23 yaşında hala aile baskısı görüyorum, ne yapacağım?

Arkadaşlar gerçekten bıktım. Üniversite kazandım kurtulamadım, göndermedi arkadaşlarımla yıl başı geçircem cahil bi babam varki kafeye giden böyle, yok güvenmem bilmem ne. Aile baskısı çalışmama, evden çıkamamak yoruldum. Kızlar napcam ben
23 yaşında hala aile baskısı görüyorum, ne yapacağım?
Cevapla