23 yaşındayım ve hala ailemden baskı görüyorum. Ne yapacağım?

Hep baskıyla büyüdüm. Daha sonra şehir dışında üniversite okuyup bitirdim ve aile evine geri döndüm. Ama hala baskı yapıyorlar. Dışarı çıkmama izin yok arkadaşlarımla bulusmama izin yok markete bile gitmeme izin vermiyorlar. Sehir dışından bana is teklifi geldi ama onlar yüzünden kabul edemedim. Beni cok bunaltiyorsunuz dedigimde biz senin iyiliğini düşünüyoruz arkanda anne baba olması bir kale diyorlar. Bizim sözümüzden çıkarsan perişan olursun haberlerde görüyoruz diyorlar. Bizim bedduamızı alırsan sürünürsün diyorlar. Resmen kendimi boşuna okumuş boşuna dunyaya gelmiş hissediyorum. Ne yapabilirim?
23 yaşındayım ve hala ailemden baskı görüyorum. Ne yapacağım?
Cevapla