Bazı insanlar her şeyi tersten mi yapıyor?

Arna YR Jonsdottir diye İzlandalı bir kadın var. Senelerdir Instagram'dan takip ederim, ki ara sıra mesajlaştığımız da oluyor.

Bu kadının iki çocuğu var, son 2.5 yılda doğurduğu. Dün bu iki çocuğun babasından evlenme teklifi aldığını sevinçle ilan ediyordu.

Hakikatne güldüm hallerine yahu, tamam evlilik Kuzey Avrupalılarda o kadar mühim değil falan da, bu kronolojik bir acayiplik değil mi yahu.

Gerçi bizim millete bakınca, adamlara laf etmek yersiz onlardaki sistem çok daha normal geliyor.
Bazı insanlar her şeyi tersten mi yapıyor?
Cevapla