Böyle yapan insanlar görgüsüz mü oluyor?

Sürekli iletişimde olmadığınız bir insan hal hatır sormadan direk merhaba deyip konuya girerek mesaj atıyorsa kabalık mıdır?
Böyle yapan insanlar görgüsüz mü oluyor?
Cevapla