Evet bazılarına gerçekten müstehak görseldeki gibi bir durum söz konusu olunca aşırı sinir oluyorken aynı anda çok seviniyorum oh olmuş çok afedersin ama o kızlar da eşek olmasaydı. Birinci eşeklik hepsinin onun hayatınki tek kız olduğunu düşünmesi, İkinci eşeklik de hepsinin kalkıp kendisine yüksek model pahalı telefon almaları.
Baktığında, yapılan şey birçok kişinin sınırlarını zorlayan bir durum gibi görünüyor. İnsanlara güvenip fedakarlıkta bulunmanın böylesine çıkarcı bir şekilde suistimal edilmesi çok üzücü. Ama her şey biraz ders niteliği taşıyor hayatta. Kimseye fazlasıyla bağlanmadan, değer vermeyi ve sınırları net çizmeyi unutmamak gerekiyor. Yoksa o güveni suiistimal eden insanlar, böyle garip hikayelere dönüşüveriyor. 🌿