Küçük bir kız elinde iki elma oturuyormuş.
Annesi yanına gelmiş, yumuşak bir ses tonuyla kızına gülümseyerek;
"Hayatım elindekilerden bir tanesini bana verir misin?" diye sormuş.
Küçük kız bir an elmalara bakmış, ardından elmalardan birisini hafifçe ısırıvermiş.
Hemen ardından da diğerini...
Annesi her ne kadar gülümsemeye çalışsa da, yaşadığı hayal kırıklığı yüzünden okunuyormuş.
Bu bencilliği kızına yakıştıramayan annesi, tam konuşmasını yapmaya hazırlanırken, küçük kız ısırdığı iki elmadan birisini annesine uzatmış ve; "Al anneciğim bu daha tatlı, sen bunu ye" demiş. . .
Anne öylece kalakalmış...
Sabırsız davranıyoruz da bazen yargılıyoruz bazen gerekli gereksiz nasihatlerde bulunuyoruz ya "ÖNCE BEKLE" diyen güzel bir hikâye bu. Anlamaya çalışmak, anlamak yargısız olmakla mümkün çünkü.
Ne kadar tecrübeli olursanız olun ön yargıda bulunmayı geciktirin, açıklamak için karşınızdakine fırsat verin!
Bir kişi hakkında karar vermeden önce
3 güneş batımı bekle..
_
Kızılderili Sözü

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer