Samimi olmadığın birine çiçek göndermek nezaketsizce değil mi?

İş yeri okul vb. yerlere çok samimi olmadığınız birine çiçek yollar mısınız? Kızların çok hoşuna gidiyor. (Ben fikrimi sonra yazıcam)
Güncellemeler
+1 yıl
Kütüphanede görevlinin sinirle adınızı bağırarak söylediğini düşünün. Sonuçta adamların görevi çiçek teslimatı değil, ders çalışanlarıda rahatsız ediyorsunuz aynı zamanda. Bana yapılsa sinirimden oturur ağlardım, kimseyi dövemeyeceğim için 😂 ama kızlar seviyormuş yani garip...
Samimi olmadığın birine çiçek göndermek nezaketsizce değil mi?
Cevapla