Evliliğimi mi bitirmeliyim yoksa çocuk mu yapmalıyım?

Evliliğimin 6. ayina yeni girdim ancak ben 2/3 yıl çocuk düşünmüyorum çalıştığım için böyle bir planım yok evlenmeden önce eşimlede paylaştım bu istediğimi kendisi de onayladı ancak son 2 aydır çocuk yapalım diye tutturdu benim belli bir süre çocuk istemediğimi bile bile diretiyor çok ısrar ediyor beni buna zorladı bir kaç kere de çocuk olması için maalesef sırf kendi ailesi annesi babası torun istediği için benim kararımı isteğimi görmezden geliyor çocuk yapmayacaksak ben baba olmayacaksam neden evlendik dedi sonra bana sen kısır misin da yoksa çocuk istemiyorum ayağına yatıyorsun dedi sizce ne yapayım ben evliliğimi mi bitirmeliyim? Yoksa kendi kararımı göz ardı ederek çocuk mu yapmalıyım?
Evliliğimi mi bitirmeliyim yoksa çocuk mu yapmalıyım?
Cevapla