Asker kacagiyim ve para cezasi geldi napcam?

Yaa ben asker kacagiyim gitmek istemiyorum cunku psikolojik sorunlarim var insanlarla iletisim kurmam %10 falan simdi kacagim diye 3500tl ceza kesilmis napcam ben ya atiyorum bi yere gidicem gidemiyorum ama korkudan sizce polis yolda durdurup indirir mi beni sicilime islemismidir zaten her iki kolumda da jilet izi mevcut ama buyuk degil ama gitmek istemiyorum napcam ben f*k
Asker kacagiyim ve para cezasi geldi napcam?
Cevapla