Kiz istemeyi ablamın evinde yapsam ayıp olur mu?

Merhaba ben Nişan ve sözü bir anda yapmak istiyorum. Evde yapmak istiyorum. Erkek arkadaşımın kendi ailesi 8 kişilik dayısı annanesi osu bunu nerden baksan o taraf olarak 15 kişi felan. Benim ailem de kalabalık bir aile. Bizim eve sığma ihtimalleri yok hani sandalye felan koysak oyle olcak iş değil. Ablamın evinde yapsam karşı tarafa ayıp olur mu?
Kiz istemeyi ablamın evinde yapsam ayıp olur mu?
Cevapla