Salondaki abinin tavrına bi daha konusmayacağım normal mi?

Ercan diye biri var salonda genelde sabah gelir konuşuruz ara ara bi kerr olsy oldu seyfo benimle makara yapma döverim vesaire ustuneden 1 hafta geçti bugunde row makinede çalışıyordu sordum kac setin var ilkte duymamazliktan geldi 2 incide cikarti kulağı ne var seyfo dedi 8 setim var gkt baska makineye darlama beni falan kalbim kırıldı üzüldüm o umursamadı

Salondaki abinin tavrına bi daha konusmayacağım normal mi?
Cevapla