Oda arkadaşımdan pek hoşlanmıyorum. Nasıl sorun çıkarmadan iletişimi en az seviyeye indirebilirim?

Bana fazlasıyla saygısız geliyor
Sohbet ediyoruz diyelim birden kulaklığını takıyor ve umursamıyor
Her dediğime bir kulp buluyor
Odada olan başka kızla şifreli konuşmaları da başladı
Hem haz etmiyorum hem de bu durum beni üzüyor.
Nasıl kavgasız gürültüsüz iletişimi kesip, bana hissettirdiği gibi hissettirebilirim?
Oda arkadaşımdan pek hoşlanmıyorum. Nasıl sorun çıkarmadan iletişimi en az seviyeye indirebilirim?
Cevapla