Bana fazlasıyla saygısız geliyor
Sohbet ediyoruz diyelim birden kulaklığını takıyor ve umursamıyor
Her dediğime bir kulp buluyor
Odada olan başka kızla şifreli konuşmaları da başladı
Hem haz etmiyorum hem de bu durum beni üzüyor.
Nasıl kavgasız gürültüsüz iletişimi kesip, bana hissettirdiği gibi hissettirebilirim?
Sohbet ediyoruz diyelim birden kulaklığını takıyor ve umursamıyor
Her dediğime bir kulp buluyor
Odada olan başka kızla şifreli konuşmaları da başladı
Hem haz etmiyorum hem de bu durum beni üzüyor.
Nasıl kavgasız gürültüsüz iletişimi kesip, bana hissettirdiği gibi hissettirebilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Yaptığının aynısını yap, benim de başıma böyle bir olay gelmişti. Ve yapılanın aynısını yaptım ve kısa bir zamanda kurtuldum
Yaptım bunu ama ben için aşırı saygısızca bir hareket olması nedeniyle tekrarlamadım.
Bunun yapıp dışlayınca suyuma gitti ama yine aynı devam ediyor
Haklısın elbette ama bunu sadece sana yapana yapacaksın, herkese değil. Bazı insanlar güzel şeylerden anlamıyor o yüzden anladığı şekilde konuşman gerek, bu tip insanlar la anca konuştuğu şekilde konuşursan değişir yoksa öbür türlü zor
Sorun da orada ya hani
Diğerleri ile iyiyim buna buz gibi ama hâlâ devam ediyor
Kulaklık takıyor, seslensem bile cevap vermiyor
Ben ne zaman ders başına oturacak olsam gelip konuşuyor, saygıdan dönüyorum olayı kaynatıyor 😕
En ufak hareketime laf ediyor, zıt gidiyor vs..
Bugünde akşam diğer kızla şifreli konuşmaya başladı, nasıl Moralim bozuldu anlatamam
Valla hocam siz bilirsiniz ama ben olsam ne yapıyorsa aynısını yaparım insanlıktan anlamayana insanlık etmeyeceksin
Doğru diyorsunuz
Duygusallığı bir kenarı bırakmam lazım
Bence de bırakıp olması gereken s kilde muhattap ol bak nasıl değişir.
İnşallah öyle olur 😔
Olur olur yeter ki sen yap
Umursamaz davran pek fazla sohbet etme. O yokmuş gibi takıl sende hep kulaklığını tak başka bir şeylerle uğraş.
Evet sanırım bunu yapacağım 😔
Zorunlu olmadıkça konuşma. Benim oda arkadaşım da geçen sene böyleydi cok gerekmedikçe konuşmadım sorun olmadı
Onu takmamaya falan çalışma iyi geçin sadece başka şeylere odaklan ders telefon vs
Olmuyor 😔😕
Olgun ve ciddi davranman gerek
Farkındayım ama duygusallığım buna izin vermiyor
Hiç gerçek anlamda aşık olmadın değil mi
Hayır
Belli
selam ver geç önüne dışında gerekmedikçe konuşmazsın olur biter bu kadar
On sorusundan dokuzuna cevap verme.
Denemeye başladım bakalım nasıl olacak 🙄😔
Onu umursama tepkisiz kal.
Kov onu evden =)
Ister no vereyim gizli aramizda hada instgram
Yaptıklarının aynısını yap
Karakter uyumunuzu inceleyelim mi
Saldir olm hayirdir mq
Nerde yurdunuz
direk olay cikar bitsin gitsin hic ugrasma
Çık git bu sayfadan
@tamamtamam90 hayirdir ablacim?
Tehtit e mesajları atma banaaaaa
@tamamtamam90 ablcim iyi misin? ne tehditi, ne mesaji? sen beni biriyle karistiriyosun herhalde
Piyaz değil misin sen
@tamamtamam90 ne piyazı ne pilakisi ablacim ya gece gece gozunu seveyim
Hayrettin piyaz?
@tamamtamam90 anladım ablacim sen taştaş gececek birini ariyosun da o ben olmayayim gozunu seveyim sana iyi eglenceler