Eşimin telefonu şifreli, böyle yapması doğru mu sizce?

Daha 3 aylık evliyim. Şifreyi kaldır dediğime rağmen kaldırmadı. Artık şüphelenmeye başladım. Bende telefonuma şifre koymak zorunda kaldım. Yani kısasa kısas gibi. Sorum şu sizce eşler arasında telefonun şifresi açık mı olmalı? Siz olsanız ne düşünürdünüz bu konuda? Neden böyle yapıyor sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok teşekkür ederim allah razı olsun, rabbim gönlüne göre versin inşallah 🌹🤲🏻
Güncellemeler
+1 yıl
Yanlışlık oldu ⬆️
Eşimin telefonu şifreli, böyle yapması doğru mu sizce?
Cevapla