İlişkinin temeli güven, eğer ona güveniyorsam telefon şifresini bilmem de bu güveni pekiştirir. Amaç zaten burada durduk yere sürekli telefonunu alıp kurcalamak değil böyle şeyler yapmam, mesela acil bir durumda onun telefonuna erişebilmem gerekir, bir sağlık sorunu yaşansa veya acil bir durumda ailesiyle iletişime geçmem gerekirse bunlar önemli şeyler. Karşılıklı olarak telefon şifremizi vermeyi teklif etsem ve kabul etmese şüphelenirim açıkçası
Hayır canım herkesin özel hayatı hep istediği gibi kullanabilir. Zaten eşimin şifresi ile benim şifrem aynı. Ayrıca onun telefonla hayatta dokunmam. Ufak bir arıza oluyor, bir sıkıntı oluyor hemen suçu bana atıyor çünkü. Onun o çenesini dinleyeceğim o telefona dokunmam daha iyi. Hatta bazen telefonla şunu yap bunu yap dediği zaman dokunmuyorum bile kendin yap diyorum. Sonra diyorum yapamıyorsun bir sıkıntı oluyor bana buluyorsun sıkıntıyı diyorum. Burada uydurma değil tamamıyla gerçek. O kadar kötü bir telefon kullanışını görmedim. Ne aradığını bulabiliyorsun telefonda ne telefon güncel. Bir önceki sürümden kullanıyor hala. Diyorum programlar çalışmaz bunları güncellemen lazım diyorum. He he tabi tabi deyip geçiyor. Anlatamıyorsun ki işte anlamayana.
Hayır, sorun etmem. Şifre sadakatin sembolü değildir bana göre, hata yapmak isteyen her şekilde yapar, şifresini biliyor olmam bana sadakatli olduğu anlamını taşımaz, ayrıca ben de telefonuma şifre koyarım, çünkü telefonumun benim özel alanım ve kendime dair notlarım var içerisinde, her şeyi paylaşmak zorunda değiliz sevgiliyle/partnerle/eşle
ben izinsiz sevdiğim insanın telefonuna çantasına cüzdanına bakmam, şifre benim için konmadiysa problem yok, olabilir ama benim için konmuşsa ya da bilmiyorsam güvensiz hissettirir, ilişkide kadınla erkek güven duygusu çok önemli bub bende güzel bir izlenim yaratmaz..
Hayır sorun etmem mesela benim annem de desenli kullanıyor babam da desenli kullanıyor ya şifreli kullanıyor demesi kötü bir şey yapıyor anlamına gelmez ki bazı uygulamalara işlem yapabilmek için hatta şifre koymak gerekiyor
Eşim ve ben olduğumuz süre zarfında şifrelide olsa biliriz. Sevgili tarafına gelince de bir zamana kadar iyice birbirimizden emin oluncaya dek öyle kalabilir. Sonrasında zaten ikimizde birbirimizle paylaşırız.
Neden şifreli kullandığını sorarım. Çünkü bana kalırsa evlilikte şefaflık önemli bir duygu. Eşimiz olacak insan şifre 🆚 kullanmamalı. Net olgun şefaf biri olmalı. 🎗
Etmem gayet normal kardeşlerinin ailesini. Özel fotoları olabilir ama şüphelendiysem birden telefonu isterim birden actiririm açmaz ise bildiğim yoldan devam ederim
Bu durum kişisel sınırlarla ilgili olduğunu düşünüyorum. Eğer güven varsa ve ilişki sağlıklıysa, telefon şifresi genellikle sorun yaratmaz. Ama eğer gizlilik ve şüpheler varsa, bu durum güven sorunlarına yol açabilir. Önemli olan açık iletişim kurmak.
Öncelikle Motorcu sevgililer çok yaşasın!!! Aynı benimki 🥹 soruna gelecek olursam kesinlikle şifre olmalı ( çünkü özel şeyler paylaşıyoruz) ama çiftler bilmeli kesinlikle!!
Herkes zaten telefonunu şifreli kullanıyor şifresiz kullanan mı kaldı ilerde seversem şifremi de verebilirim ama galarimdeki her şeyi kurcalamamak şartıyla normalde kapalı olup açık resmi ben de olan kız arkadaşlarım olabilir
Whatsapp a şifre koymam ama o da gidip de arkadaşlarımla olan mesajlarıma bakmasın kız belki özel derdini falan anlattı galeride dediğim gibi kız arkadaşlarımın özel açık halinde olan resimlerini gizlemek için koyabilirim sadece zaten bana güvenmiyorsa hiç evlenmiyelim sadık birisiyim seversem kimseye ilişmem buna da izin vermem