Eşim bana ilk kez şiddet uyguladı, ne yapmalıyım?

İyi aksamlar arkadaslar.8 aylık evlıyım eşimle hıc ozel sorunlar yuzunden tartısmadık her tartısmamız onun bencıl esımı sömüren kullanan aılesı yuzunden olmustur. Bızım tartısmamızdan 1 hafta once aılesıyle tartıstıgı ıcın morallerı cok bozuktu. Cunki aılesı eşimin uzerınde cok fazla otorıteye sahıp ve cocuklar gıbı yerı geldıgınde aglayan bı adam. Bız konusurken olay tartısmaya dondu ve bırden öfke patlaması gecırıp benı saçımdan tutup savurdu iktirdi, küfürler.. Aynı gece gelıp ozur dıledı cıcekler mesajlar. Yuzume bakıcak cesaretı olmadıgı ıcın hep mesaj attı ama benim ıcım sogudu, hayal kırıklıgına ugradım onu ıstemıyorum ve korkuyorum ılerıde tekrar aynı seyı yasamaktan. Kimseye soyleyemıyorum. ne yapmalıyım?
Eşim bana ilk kez şiddet uyguladı, ne yapmalıyım?
Cevapla