Güncellemeler
+1 yıl
Erkekler 5-40 yaş küçük biriyle birlikte olunca sorun yok ama. Babalar evliyken sevgili yapıyor normal görülüyor şaka gibi bekar annenin mi sevgili yapması kötü? Rus kadın tanımadığı erkeğe nude gönderiyor melek diyorsunuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
turk erkeklerini ciddiye alan var mı ya varsa cok gulerim. Akli pipisinde gezen i kim ciddeye alir
Ciddiye alan ezik kadınla var
mal onlar
Rus kadına köle olan Türk erkeği ile evleniyorlar onlar için kendini kocalarına saklıyorlar kocası olacakta her haktı yiyor rusla
amann salla yaa
Kesinlikle katılıyorum eşim daha önce boşanmış ve aramızda 6 yaş var... Türkiyede Türk bir kadın olsaydı bunları eminim ki yaşardı neyseki iğrenç bir ortadoğu ülkesinden çok uzaktayız
Eşiniz yabancıysa Türkiye’de linç edilmez
Evet o yüzden Türk olsa idi dedim ya... Kendisi Amerikalı.. Ve Türkiye ye götürmek belki ve belki ancak bir tatil için uzun bir arada mümkün olur
Siz daha önce evlilik yapmadıysanız ve karınız Türkse baya linç yerdi haklısın
Evet ben yapmadım fakat burada insanlar sorun etmiyor
Sorun değilki kadın boşanmış yani artık bekar. Bekar bir kadınla evlenmen çok normal
Sorun edenlerin beyninde sorun vardır
Bende öyle düşünüyorum
Kadın 6 yaş büyük olması da normal erkekler 5-40 yaş küçük biriyle birlikte olunca laf etmezler onlar cahiler çünkü
Kesinlikle
Evliyken sevgili bulmaları dışında sorun yok
Bekar annenin sevgili yapması normal demek istedim
Evliyken buluyorlar mk
Evli erkek sevgili yapıyor o kadından çoçuk yapıyor
kim sana dedi bunu nerden çıktı
Her yerde boşanmış kadınlara evlenmeyin kimseyle görüşmeyin çoçuğunuz için yaşayın diyorlar aldatan erkeğe bile laf yok
ya bırak allah aşkına burada çoluk çocuğamı bakıcan seninde canın var nefsin var aşkı sende yaşa
Ben bekarım bana değil her yerde böyle yorumlar görüyorum
takılma bildiğinen şama
Her yerde böyle yorumlar görünce her Türk böyle düşünüyor sanıyorum kadınlara üzülüyorum
Çok arada kaldım haklı gibide ama değilde pas
Nasıl değil? Bekar annenin sevgili yapması normal
Babalar sevgili yapınca normal mi görünüyo ya?
Bekarsa herkesin sevgili yapması normal
Evet evliyken bile aldatınca bile kimse çoçuğundan utan dememiş
Nerden biliyon bunu slfklalf
Hiç babalığına laf eden görmedim
Nasıl görmedin ya demekki denk gelmemişsin
Ben şahit olduğum ve laf ettiğim 3 tane biliyorum
Aldatan erkeği linç eden de yok
Nasıl yok ya bak şimdi canım herkes bir değil bazıları şerefsizdir bazıları insandır şerefsizler şerefsizliklere göz yumar ama insanlar şerefsizliğe katlanamaz
Türk erkeğin hepsi aynı
Yo valla ben değilim
anlıyorum
Ne anladın
Sen kafayı yemişsin
Ne alaka?