Eskiyi özlüyorum. Bir aile kalabalığını sevincini özlüyorum çok yalnız büyüdüm, sizce bu durumda annemin suçu var mı?

6 yaşında babamı kaybettim. Annem asıl akrabalarımızın bulunduğu dayı teyze kuzenler vs olduğu şehre taşınmadı çok ısrar ettiler yıllar boyu yine de o şehre gitmedi. Bende diğer şehirde 6 yaşından 22 yaşına kadar çok yalnız büyüdüm yılda 1 kez akrabaları görürdüm üvey ablam var annem çok diyalog kurdurmadı… aile dostlarımız var çok diyaloğa girmedi anlayacağınız çok 22 yaşında çok yalnız hissediyorum doldurulmayan bir boşluk içindeyim
Eskiyi özlüyorum. Bir aile kalabalığını sevincini özlüyorum çok yalnız büyüdüm, sizce bu durumda annemin suçu var mı?
Cevapla