
Hele akrabaların, çevrenin falan bir şekilde öğrenip, arkandan "kafir bu kafir, allah belasını versin" falan demeleri...
Harbiden sadece ateistlerin olduğu bir ortam yok mu? : )

E kanka aslında sosyal medya en rahat olduğunuz ortam değil mi. Hatta azınlık olduğunuz bile hissedilmiyor, bence yalnızlık çekeceğiniz bir durum yok. Ateist bulamıyorum olmaz yani gruplar var sayfalar var bir ton insan evladı var yani 😂
Valla ben iyi insan mı, kötü insan mı ona bakarım. Dini, dili, ırkı vs. kişinin kendisini ilgilendirir. Benim için bir seçim sebebi değildir hiç bir zaman. Ben insanları ayrıştıran ve karşı karşıya getiren bütün duygu ve düşüncelere karşıyım.
Cevap
5Cevap
Var, Kuzey Kore. Türkiye'de en kötü ahlaka sahip insanlar bile kendi dininden olan bir insanla evlenmek, sevgili olmak istemez. Tercih meselesidir.
Bizim ülkemizde farklı olan dışlanır. Bu değişmez. Sen iman etme ibadet etme hırsızlık yap dedikodu zina yap alkol iç ama müslümanım ben de el üstünde tutulursun. Garip bir ülkedeyiz.
Dini için sevgili terk etmek ne be? Benimkinde de vardı değişik bi şeyler. Hala kör kütük aşığım yani
Kayseri'de ateist olmak hakkinda ne düşünüyorsun? Sjjsjsjs
Çaktırmaaaa
Ateist kızlar az olduğu için zor. Ama sayılar artıyor. Müslüman birini artık bende istemiyorum.
Seni yaratanı reddetmek nasıl bir akıl tutulması ya.. allaha inanmayan her şeyi yapar.
İnandığın şeyi reddedersin, ben inanmıyorum.
Senin varlığını da reddediyorlar işte.. niye şaşırıyorsun ki..
Inanc bıle degıl.. Ben saygımı gosterırım ama herkes olumlu karsılamaz
Dışlanırlar onlarda aynı bizim gibi
Sen kayseri'de yaşayan bir gaysin, ben kayseri'de yaşayan bir ateist...
Kaderlerimiz benziyor : )
:D nerden gördün duydun be :D
burada kayserili bi arkadaşim vardi onunla konuşmuşsun bir ara, o demişti.
Anladım hatırlamıyorum çok zaman geçti :D
hım umarım iyi izlenim vermişimdir
benim de sadece kayseri'de olduğun var aklimda : )
Hm oda iyi :D
kimmiş ama o arkadaşın ya :D
@Zey000 bu zilli
tanımadım :D
Yat kalk dua et tanimadiğina.
okke
Mevla yakacak seni, derhal secde et ey kafir!
düşünmüyorum
%60lık nüfus gibi : )
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?