Görümcem sürekli hakaret ediyor. Çok sıkıldım, ne yapacağım?

Merhaba eşimde bende 21 yaşindayiz. Şu an kayinvalidemlerle kaliyoruz. bir yil icinde bizde kendi evimiZe cikicaz nasipse. Görümcem surekli hakaret ediyor ve ben bundan cok rahatsiz oluyorum. Bi kere mal diye bagirdi bana bende sinrlenip sensin mal dedim. O gunden sonra bana karşi biraz daha dikkatli. Ama eşime karşj şürekli mal canım beyinsiz. az önce yine oldu ciçek sepetinden bi sey gondericeklerdi. Gonderim saati uymuyo diye göndermedi. Eşime gerizalai bi b*ku beceremedin mall bilmem bee saydirdi sinirden deliye döndüm. Eşimin aileside ayni. O senin ablan ne derse goz yumucaksin diyerek buyutmuşler. Kayinpederim asla laf soylettirmez biricik kizina. Ama gerçekten baya doldum.. tatli dilee binkere uyardim nerdeyse yine ayni. Napicam ben bununla yaaa. var mı boyle gorumceler? Evli olmasak neyse ama insan dusunur karisinin yaninda boyle seyler soylenirmi yani.
Görümcem sürekli hakaret ediyor. Çok sıkıldım, ne yapacağım?
Cevapla