AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
102Cevap
Benim kocam istemiyor
Hatta annem diyor ki bir gece de bizde kalın yok diyor herkesin kendi evi var
Evimizde rahat ediyor canım kocam 😂
Ben kaçacak delik arıyorum. Varsa beni yanına alacak hatun hazırda bekliyorum.
Ailesinin evi malikane mi ayda 1-2 kez denk gelirsen evin içinde neyse de diğer türlüsü kadın İçin çok da iyi olmaz sanmıyorum
soru şu. neden kızlar evleninceye erkek annelerini çok severler ve ben annenle otururum derler.
Kim diyor hiçbir kız annenle otururum demez duymadım
bana dediler.
Millet fakir ondan ezik erkekler bu yola başvuruyor
Bence kadın görene kadar ister. Evlendikten sonra anne baba unutur. Erkekler böyle işte hayatlarında hep bir kadın isterler😂
Kim istiyor? 14 yıl olmuş ailemden ayrı yaşamaya başlayalı. Evlenip eşimi onların evine mi götüreceğim?
böyle bir evlilik yürümez. ayrılacak parası yoktur ondan aynı ev istiyordur
Ben istemem istemiyorum
3 yıldır da yalnız yaşarım.
ailesine köle aradığı için ıyy anne kuzusu ezik erkeklerden nefret ederim
Nedenini bilemem ama yanlış buluyorum bunu. Herkesin kendine göre bir düzeni olur. Ev üstüne ev olmaz bence
Herkes istemez ama ailesine bakmak isteyen hayırlı evlatlar ailesiyle yaşar
Parası yoktur ya da ailesinden öyle görmüştür ve bunu normal diğerini anormal görüyordur. Bireysel biri değildir.
Benim arkadaş çevremde öyle bir isteği olan yok. Benimde işime gelmez şahsen yakın olsun ama ayrı çatı olsun derim en fazla
Sünepe, sümsük oldukları için.
Annesiz yapamayan erkekler var onlardansa o yüzden olabilir
Bazende elinde olmayan imkanlar sebeb olabilir 🤔
Ekonomik sartlar ya da aileden ayrılmak istenmemesi.
daha anasından doğamadılar ondan
Kendi ayakları üstünde duramadıkları için.
Erkek sahiplenicidir. Anneye babaya sahip çıkacak olan erkek çocuktur o yüzden.
Çok saçma
Saçma nedir? Anneme babama sahip çıkmam mı?
O zaman evlenme sahip çıkmak illa elin kızını ailenle yaşamaya zorlamak değildir
O halde sen evlenmezsın.. Evlilik diye yanıp tutuşan sizlersiniz.
Hahahaha kim yanıp tutuşuyor siz öyle dediniz diye evlenmem bak şimdi😂
Lütfen evlenme
Mümkünse ailemle iki cihanda bir araya gelmek istemiyorum
Erkek cunku derdi yoktur sizin givi vay su hu. Sizde sorun kizim
Özgüveni olmadığı için
maddi durumu iyi değildir
Para kazansın
hayatta bazı şeyleri kazanmak zordur. ben 23 yaşıma geldi 3 şirketim var evim arabam var mal varlığım var. ama tam terside olabilirdi. ailemin yanında kalmış üniden mezun 25 yaşında işsiz de olabilirdim. herkes herşeyi başaracak değilya. bende aşkta kaybettim napıyım ölüyümmü. biraz enpati kurun insanlara lütfen
yav he he salla
@EzberBozanÜye ne sallayacam olum
Bazı kızlar ev boş oldukta kötü şeyler yapa bilir
Kafaya bak skdkxjskmc
Sjsjjsj çaktırma behanemiz yok
Pısırıq oldgu icin bebem
Maddi durumu iyi değildir
maddi durumu olmayan evlenmesin zaten xd
@zAntiSosyalz tabiki ama düğünleri ben gereksiz buluyorum o akdar para harca az takı takılıyor artık giderim güzel balayı yaarım yurtdışında
tamam da daha bunun evi eşyası bilmem nesi var bunlar olmadan nasıl evlenmeyi düşünüyor
Hayat çok zor kira elektrik su intetnet 🤣
Artık evlilikler bile bozuk, işler zor.
ayrı eve çıkacak gücü yoktur
Olabilir de olmayabilir de.
Ne bileyim ben annene sor
Sen öyle düşünüyorsun
Kimseyle yasamak istemiyorum
Geneli maddi sebepten
daha çok ekonomi sebepten
Daha az sorumluluk almak İçin.
parasızlıktan ya da ekonomik nedenler olablir
Gelinler yüzünden. Ama yaşanmamalı
yooo ben istemiyorum.
Maddiyattan ötürü bence
Boşanma da pahalı
Mal erkekler ister bunu sadece, erkekler değil
Mal kadınlarda kabul ediyor bunu sadece kadınlar değil
Evet
anne babasına bakmak için
Kişiden kişiye değişir, ben istemem şahsen.
Kim uyduruyor bunları kardeşim?
Anama ana diyesin
Babama baba diyesin….
Aileden ayrı kalmayı pek sevmezler
Maddiyat açısından olabilir
Bu genellikle ailesinin isteğidir.
Sorumluluk almayı istemiyordur
Ben ayrı yaşamak isterim ama aday yok şu an
Ailesine bağlı olduğundan
Aile ile yaşamak rahatlıktır her konuda.
Geçinme korkusu vardır güven korkusu vardır
Ya biraz maddiyata bakıyor bu işler
Sorumluluk almak istemedigi icin
Ev üstüne ev olmaz öyle bişey asla istemem
Kadınlar rahat aldatmamasi için
Aldatacak olan herturlu aldatır nerde kiminle yasadg önemli değil
@seyda028 yoo ailesi yakalar fırsatını bulan kadın aldatır
Ahahaha sn hiçbişey görmemişsin.
Bi evde 3 gelin yaşarken tâbi kaynana kaynata lar falan bayağ kalabalık ailede gelin kocasını 3 sene boyunca aldatmış kimsenin ruhu da duymamış 😄
Demekki yapabilen yapio
Kendine güveni olmayan bir erkek daha
Aldatmayan kadın yoktur yakalanmayan vardır
Erkeklerle karıştırdın galiba
@seyda028 karıştırmadım
Çomardan çok n3 var
Anneme yardımcı olsun isterim
kadın daha iyi olgunlaşır
Bencilce
ne alakası var ben ailemle aynı apartmanda oturmak isterim eşim ona yardım etsin
Senin ailene niye eşin yardım etsin düşünceye bak
kaynanası değl mi? ne var bunda kaynananın iki işini yaptın diye ölecek misin
Öyleyse sen de onun ailesiyle yaşamayı kabul et
aynı şey mi? ben onun annesiyle yaşayıp ne yapacam?
Evet aynı şey babasıyla annesiyle yaşa. O senin ailenle yaşayıp ne yapacak Arap seni
ben kimseye minnet eylemem, ailesiyle kalıp ne yapacağım uymaz bana nerede görülmüş bir adam kayınbabasının evinde yaşamış. kadınla erkeği kıyaslamak saçma elmayla armudu kıyaslıyorsun sen
Hayırdır beden karşılaştırılmasın sen paşa mısın üstün varlık mısın Allah mısın? Nesin
sen bunu ruyanda gorursun. kimse senin annene yardim etmek zorunda filan degil
nasıl değil sen evlensen eşin senden rica etse gidip kaynananın işini yapmaz mısın
eli ayagi tutuyorsa hayir bir iki belki oda. Kaynanaya elini veren kolunu alamaz. hepsi gelinlerini kole saniyor
o da zamanında senin kocanın hizmetçiliğini yapmış büyütmüş sana güzeller güzeli bir adam yetiştirmiş bir işi çok mu görüyorsun
evet cok
O zaman erkekte yapsın kızın anası babası büyütmüş yetiştirmiş güzeller güzeli bir kız. Haberin olsun sen yalnız öleceksin
bunlar ne iciyorsa cidden pes. kendini ustun goruyor . gorsun bakalim 😄😄😄bu tiplere Allah oyle es veriyorki gunlerini goruyorlar
bay yobaz hesabini silmis keske ulkeden silinse😄😄