Üniversite okumadığım için pişman olur muyum?

Meslek lisesi mezunuyum , 2 - 3 yıldır staj yaptığım yerde çalışıyorum , okulda başarılı birydim aslında , maddi durum iyi olmayunca , liseden sonra 18 yaşında çalışmaya başladım , şimdi kafam çok dolu işim ağır , yaşlanmış hissi , yaşıtlarımla alakam yok , kendimi kafada bitmiş hissediyorum , covid döneminde asosyalligim arttı heralde , önceden de asosyaldim , şimdi kendimi bitmiş hissediyorum , bişey yapasim gelmiyor , arkadaş yok çevre sevgili felan yok , üniversite okusaydim büyük ihtimalle , bu durumları yasamaiyacaktım veya duzelicektim , topluma karışacaktım belki de , şimdi pişmanlık hissi fazlasıyla kafami kurcalıyor , siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız?
Üniversite okumadığım için pişman olur muyum?
Cevapla