Kimseyle konuşamıyorum kimseyle arkadaş olamıyorum? neden böyle? nasıl birileriyle arkadaş olacağım ben?

okuldayken herkese mesafeli davranıyorum konuşamıyorum. biri yanıma gelip sohbet etmeye çalıştığında bile sohbet edemiyorum. bütün günüm insanlardan uzak yapayalnız geçiyor. normalde böyle biri değilim konuşmayı sosyalliği çok seviyorum. çok yakınımda olan insanlarla epey bir konuşurum sohbet aşırı sarar gider. ama okulda dışarıda sanki üstüme bir kalkan iniyor ve kimseyle konuşamıyorum. ne yapmalıyım?
Kimseyle konuşamıyorum kimseyle arkadaş olamıyorum? neden böyle? nasıl birileriyle arkadaş olacağım ben?
Cevapla