Bazen hayatımıza birileri girer ve onun ismine ayar oluruz. Var mı sizin ayar olduğunuz, duymak istemediğiniz bir isim? Karşı cinsten hangi isme karşı bir antipatiniz var? Ben busenaz, bilmemnenaz lı isimleri pek sevmiyorum. 😅
Karşı cinsten hangi isme karşı bir antipatiniz var?
Bir sürü isim yazmışlar. Bence yanlış illaki isimleri itici bulmak. İnsan sevrse en komik gelen isim bile yakın olur kalbine ve hayal kırıklığı yaşarsa o isim küfür gibi olur ona artık.