AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
131Cevap
benim isveç değil ama danimarka ileride yaşamayı arzu ettiğim ülkelerden💚😊
Taş devrinden daha da geriye karanlık çağa ilerliyoruz hüloooooğğğ
O açıdan bakmakta haklı ancak insan anne babasını doğaxağı yeri seçemiyor
Doğru demiş çünkü onlara göre fikren ve zikren ilim bilim yaşayışımızla geriyiz
Şu gt mevzusu olmasa nesine laf sokcaksiniz merak ediyorum
Sadece bu saydıkların ise yine iyi 😊😊😊 ben daha liste çok uzun sanıyordum
İsveçli birine eleştirsel yaklaşamam, hayatlarını ve şartlarını biliyorum çünkü.
orada mı yaşıyorsun?
Kadınları buranın erkeğinin altından kalkmıyor bir onu da sorsana.
Birincisi cok haklı ve haksız. olan sensin dininde çıkmış birisin öncelikle
Norveçli sevgilim benzer şeyler söylemişti İskandinav erkekleri Avrupalı değilsen hiç de nazik değiller. Haklılar bu arada o ayrı tabi
evlenmeyi dusunuyor msunuz
Ne evliliği ayrıldık çoktann
yabancilara da elestrim durmuyorlar, yani ben de evlenip ayrildim. Beraber ömur boyu aldatmadan yadamak imkansiz gibi
Yüzde yüz haklı. Taş devri mi ne devri bilmem ama bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete.
Bazi bolgelerimiz aynen oyle yerleske olarak dusunce olarak ise halki %60
Doğru demiş isveç norveç finlandya gibi ülkelere göre öyleyiz
Haklı çünkü ben bile bir Türk olarak bu şekil düşünüyorum
Siz nerede nasil bir toplumda yasiyorsunuz bilmiyorum ama bu yazdiklariniz benim cevremde yok. Ayrica cinayetin cinsiyeti olmaz kadin erkek cinayeti diye cinayet cinayettir.
Bu arada isvec ve iskandinav ulkeleri cinsel taciz ve tecavuz vakalarinda dunyada basi cekiyor iskandinav ulkelerinde cinsel taciz ve tecavuz cok yaygin ve cezalar hafif ayrica uyusturucu bagimliligi yabanci dusmanligi ve irkcilikta cok yaygin. Bir diger konu 5 milyonluk gelismis bir refah toplumu ile 85 milyonluk gelismekte olan bir ulkeyi kiyaslamak anlamsiz dunyada isvec isvec gibi mureffeh yalnizca bir kac ulke var
Aşırı haklı bu yüzden yabancı erkekler Türk erkekleri insanı kanser eder
Kendileri Cahiliye döneminde yaşadıkları yaşantının daha kötüsünü yaşıyorlar da bizim yaşantımıza mı dil uzatıyor
Kesinlikle sonuna kadar haklııı. Ya da açık giyinen ya da dövme yapan kadınlara da önyargılı toplumumuz
Afedersiniz eski esinizde olsa sor bakalim boynuzlu cakma vikinge totosunu yikamayi ogrenmismi Kim olursa olsun ne durumda olursa olalim ama disaridan biro gelip ulkemi kotuluyemez tekrardan kusura bakmayin
2019 da kadına şüddet %38 iken isveç te %28 di. Yani isveçte de durum çok farklı değil sadece Avrupa ülkelerinde bu durum çok dillendirilmediğinden eşinin haberi yoktur. Evet bizde yüksek ama abartmış.
Sankikendisi uçan araba sürüyor, oda ekmek yer bizde. Ondada burun bizdede
onlarda teknoloji gelişmiş bizde bk gibi yönetim kötü, onlarda hemen değişiyor
@zAntiSosyalz Teknolojik olarak iyi yerdeyiz bunu kötü oln ülkelerle karşılaştırarak söylemiyorum. Ödül almış çok fazla teknoloji var
Siz kendi ülkenizi savunmazsanız kimse savunmaz , kardeş bile (ekonomi kötü katılıyorum)
valla başka ülkelere göre baya gerideyiz
gelenek ve göreneklerimizin devamlılığına mı şaşırdı da öyle dedi? neye dayanarak söyledi?
birde onu yazma inceliğini düşünebilseniz keşke?
O kim ki bizin ülkemizi değerlendiriyor tamam mükemmel değiliz ama benim halkım beni elestirsin kendisi kendi ülkesine baksın monarsiyle yönetilen biz değiliz Atatürk bize cumhuriyet getirdi
Eleştiriye kapalı olursak asla ilerleyemeyiz düzenli olarak gerilemeye devam ederiz ve Atatürkün bütün emeği maalesef şu an olduğu gibi çöpe gitmeye devam eder tabiki bir halkı başka bir halk eleştirecek mesela bir yazar başkalarının eleştirilerine kapalı olup sadece kendi kendini eleştirse doğru olur mu?
Yani kurduğun benim halkımı sadece benim halkım eleştirsin cümlesi aşırı saçma ve bencilce geldi bana
Yanlis örnek veriyorsun mesela o yazarı kendi okurları eleştirebilir onu okumayan kitap hakkında bilgi sahibi olamaz
Valla dışarıdakiler bizim durumumuzu bizim cahillerden çok daha iyi biliyorlar merak etme
Ben cevabımı verdim diyecek başka bir şey yok bence
Fazlasıyla haklı. Akepe zihniyeti yüzünden bu haldeyiz. Hepsinin canı cehenneme
Maalesef öyle. İsveçli bir arkadasım var bunları konuştukça çocuk şoklar geçiriyor
bariz bir trol sorusu... hayatın doğal akışına taban tabana ters böyle bir dialog
Doğru Türk milleti egitilmez bir andaval sürüsüdür yobazdır ve saygısızdır. Garip olan şu ki bütün bunları bile bile her yerde göğsünü gere gere ben Törköm der 😂
isveçte yaşayan biri bizi taş devrinde görmğşse o bile iyi
O kadar haklı ki insanların fitne fesatliklari filan
Yorumlara bak Osmanlı'nın en büyük s. l. kligi garimuslimleri ve ispanyadan gelen o gemiyi yok etmemesiydi
gün gelir devran doner muslumanlarin afrikali kolelerin kanlariyla beslendiler simdiye kadar
İsveç'in bunlarla bi alakası yok. Ayrıca sanki kölelik bizde yoktu. Adamlar global bir sistem kurmuş, sen para vakıfları caiz mi diye tartışırken herifler kamuya açık şirket sistemini falan geliştirmiş yerinde saymışsın
Sonra ''Vay efenim köleler, müslümanlar kan döktü'' diye ağla dur.
@Ragnar_Lodbrok git arastir ya
Sen araştır ulen!
Taş Devri demeyelim ama gelişme gösteremediğimiz dogru eh bunun sebebi de gayet açık kimler tarafından olduğu
Çok haklı maalesef… Eğitim seviyesi düşük ülkeler eğitim seviyesi yüksek ülkelere her zaman taş devrindeymiş gibi hissettirebilir çooook normal…
Kesin isveçlidir aynen
neden bu kadar inanilmaz geldi
O kültürden biriyle anlasman mumkun degil. Hadi anlasabildin, adamlar evlenmiyor bile ne alaka
ben isvecte dogdum buyudum. etrafimda turkmu vardi... ayrica eski esim yani evlilik yonunden zaten surduremedik.
o kendine baksın. Daha g. tünü yıkamayı bilmiyorlar, gtlerinde bi karış b. kla geziyorlar
Tamam kanka kıskanma
@fatmanurr84 neyini?
Haklı bence keşke ileriye gidebilsek ama daha da geriye gidiyoruz... 😣
Gerçeklerden bahsetmiş ne yazıkki. Mesele bunu nasıl düzelteceğiz?
Adam az bile söylemiş götüyle gülüyordur bize 😂
Kendileri gitsin taharet almayı öğrensinler
😂😂😂
Açıklamana göre adam çok çok haklı
Onlar kendine baksın ahlaksizlar
Onla ne alaka simdi
Var ama kimse dört dörtlük değil onlarda ırkçılığı bıraksın sonra bize laf etsin.
hic irkcilik yok isvecte
Muhtemelen onun kadar rahat ve geniş değilsindir
benim icin soyledigi birsey degil.. genel olarak yasananlari gordukce yorumu
Şahsi olarak olmasa da genel içinde aynı şey geçerli
Neye istinaden böyle dedi
erkek kardesim ve annemin cocuklari al türkiyeye dön demesine istinaden.. Bunu yapma sakın dedi
Haklı bence de niye dönüyosun türkiyeye orada kurmuşsun hayatını sürdür
yok d9nmek degil, sadece bir konusmaydi, ona istinaden bunu soyledi
Ben olsam M. Ö derdim.
Doğru demiş. Cehaletin, ök*üzlüğün beşiği Türkiye.
Onların yaşantısını baz alacaksak, az bile demiş
Ee eski eşin tamamen haklı
Senle yaşıyorum deseydin belki düşerdi
evet haklı kadın hakkı yok hiç
Çünkü Hakkı erkek ismi 🤣🤣🤣
görünce dayanamadım, kusura bakma yoruma geldiğim için 🤣🤣🤣
Yeterince haklılık payı var
Evet taş devrinde yaşıyoruz
Uzak durun hanımefendi ayrılın gitsin
az bile söylemiş, iyi ki hepsini öğrenmemiş.
Ben homo erectus var bazıları
Bosverr kisiden kisiye degisir takma eski eşinmis
Haklılık meselesi değil bu, gün gibi gerçek.
Köprü olunca böyle oluyor işte. Oryantalist ülke
Esin haklı, Stockholm a selam, pompaya devamke
Sorun sadece bu saydıklarınız mı?