Bazı doktorlar kendilerini ne sanıyorlar?

Hekimlere karşı işlenen suçların karşısında olmakla beraber bazen bazıları bu tutumumuzdan derhal vazgeçmemizi istercesine davranıyorlar. Ve sonuç olarak aslında bazılarının şiddeti sonuna kadar hak ettikleri izlenimi veriyorlar. Geçtiğimiz günlerde bir hastanede bildiğiniz doktor tarafından hakarete uğradım haksız yere, yetmedi kendisini bildireceğimi bunun için soyismini söylemesini rica ettiğimde tehdit edildim ki o an bir özür dileseydi aslında konuyu bakanlığa taşımayacaktım. Onu görünce içimden geçen onu oraya sermek oldu velakin ne aldığım aile terbiyesi ne de hayat görüşüm buna müsade etmedi etmesi beklenemezdi de... ama bu ve bunun gibi hadsizler yüzünden doktorlara olan saygım azalıyor. Evet her mesleğin çürüğü vardır ve fakat bunlar bizzati hasta olan kişilerin ruh hallerinin yükseltilmesi için eğitime tâbi tutulmalarına karşın böyle hataları yapıp bir de üste nasıl çıkıyorlar. Doktor olmaları onların bizden daha üstün yaratıklar gibi davranmalarının gerekçesi olmamalı ki zaten insanların saygı duydukları beyaz önlük altındaki bedenleri değil tamamen o beyaz önlük yani doktor kimliğine saygı duyuyor insanlar. Sizinde doktorlara karşı "bunlar herşeyi hakediyor" demenize sebep olacak durumlar oldu mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Dovenler boşu bosuna dovmuyorlar çok haklılar
Bazı doktorlar kendilerini ne sanıyorlar?
Cevapla