AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
115Cevap
Zorlukları var tabi … ama yaşamamalı diye bir şey yok
Ben yalnız yaşıyorum evet hakkın tavsiye ederim ama bir yerden sonra sıkıyor emin ol
@Gul071607 tavsiyen hangisine anlayamadım 🤣
yalnız yaşamasını tavsiye ediyor işte açık ve net
@senaçakr4838 yalniz yaşada diyor bir yerden sonrada sıkıyor diyor yani yasamada diyor sanki 🤔
Korkarsın evde tek başına diye öyle tepki veriyorlardır.
Yaşar bakkeyfine, bunlar gerikafalılık, zaten bi sürü kadın yaşıyor
Bence yasayabilirsin kimsenin lafina aldirma kafana koydugunu yap
Kim dedı? Ekonomik özgürlügüne sahıp biri yaşayabilir
Ben bile tek yaşayamıyorum çok sapik var en iyisi evleninceye kadar aile ile yasamak
Zorlukları var mutlaka ama yaşayabilir. Yaşamalı da.
Bu zamanda çok görüyorum tek yaşanlari neden olmasin
Yaşar tabii ki hem de çok güzel yaşar. Ben yaşıyorum
Millet tepki veriyor sürekli zaten sen kendine odaklan ve yap mutlu olduğun şeyi 🌸🌸💕💕
Yaşayamaz diyemem tabi ama evde sıcak yuva kursa fena olmaz. Ama tercihine kalmış sonuçta.
Yaşarsın da sıkılabilirsin onu da geçtim nerede yaşadığına bağlı ya ama aslında bence çok da doğru değil neden tek yaşamak istiyorsun bu da önemli insanlar koptukça kopuyor birbirinden
Normal tepki alman, asıl şaşırtıcı olan buna şaşırıyor olman
Sen onlara hiç kulak asma yaşarsın kadının fendi erkeği yendi😉
Biton tek yaşayan kadın var ufak bi yerdesin heralde
Her şeyi
Kadın erkek tabanın da değerlendirmeyin. Bazı durumlar da biz de yaşıyoruz o sorunu...
yalnız yasamıyacaksın sende biliyorsun veya farklı ortamlara gircen kötü yola düşersin
Yaşanır tek güzel olur
Ekonomine dikkat etmen gerek
Algılar kırılıyor. Artık eski düzen bozuluyor. Fakat bizden sonraki iki nesil yaşayabilir
Paran varsa güvenlikli bir sitede yaşarsın her türlü kendini korumak için önlemini al tek yaşa.
Kır dizini otur oturduğun yerde. Ne demek tek yasayacam. Kurda kuşa yem olursun yemmm
Hayırdır karın mı kızın mı sanane onun yem olmasından hem aklı var kendini kurtarabilir.
@Matmazellz kimse kurtulamaz demiyor şöyle anlatayım
"Herkes istediğini yapabilir " mottosundan mütevellit profesyonel bisikletçilik yaparken tayt giyiyordum.
Motto " Sen i sanlara bakma, isteyen istediğini desin boş ver" dese de
Erkek adam tayt giyer mi?
Gay misin
O taytının rengi neden kırmızı
Bisikletin sele borusu içine kaçıyor mu vb.
Spırcu ahlakından uzak, abuk sabuk bir sürü insanla muhatap olmak insani ruhsal olarak çok yoruyor...
Kimse sana yaşnız yaşayamazsın demiyor. Evin güm işlerini de elbette kendin görebilirsin ancak bu kadar iki yüzlü olan bir toplumda :
Hadi sana gidip film seyredelim
Ay kombinin bakımını yapalım
Kadın başına zor olmuyor mı böyle yaşamak
Bakkal abizüddin 'in oğlu seni beğenmiş tanıştırayım mı?
Bizim bakkal' ın size ikramı şu kadar erzak
Vb teklifler ile gelen abuk sabuk bir sürü insan ile uğraşacaksın
Ha yok bunlar beni yormaz dersen
Kimse karışmaz tabii
@Freddy1616 bunlar beni yormaz kendi başımın çaresine bakabilirim ben kendimi koruyabilirim ama o ger*z*ekalının söyleme biçimini görmüyor musun kır dizini otur oturduğun yerde ne demek onun dizini kırıp g*tüne sokarım.
@Matmazellz Herşeyi görüyorum ancak bu kadar sinirlenmek seni yorar diyorum. Yolun açık olsun
@Yusuf0138 o zaman şöyle diyelim bizde erkekte eşşekk gibi çalışacak köle gibi uyumlu oldu bence sence?:d
@Matmazellz nasıl sokacaksin götüme bı denesene... Önce terbiyeni bil. Yorumumu kaldiramiyorsan pistte oynama.. kimse senin o pis agzindan çıkan Kufurleri duymak zorunda degil
Çok güzel sokarım sen bile şaşarsın... Kimsede senin o pis düşünceni duymak zorunda değil sen bu çağın insanlarına uygun değilsen kendini saklamak zorundasın. Hadi şimdi erkek ol ve köpek gibi çalış köleeeee.
@Matmazellz Yasin kadar aklım yok. Ergensin. Ergenligine veriyorum. Blue çağını atlar sonra konuşalım tamam mı ergen... Daha buyumedin sütü bol iç aksam. Seviye farkı oluyor yetisemiyorsum bana.
Yanlız akıl yaş ile olmaz istersen 70 yaşında ol bende 10 yaşında olayım aklım senden kat ve kat daha üst seviyede zaten bana düzgünce laf edemiceğini anlayınca ergen demenden belli akıl yaşının küçüklüğü.
@Matmazellz seni eğitim seviyemle ezerim. Allah bilir lise terksindir.
Lise terk 😂 bir tane sorum vardı orada ne okuduğumu söylüyordum git ara bul ben sana burada söylersem ne okuduğumu yalan söylüyor dersin ama haftalar önceki başka birine dediğime inanırsın.
Eğitim seviyesi bir ezme aracı mı oldu?
@Freddy1616 hayır tabikide değil. ironi yapiyordum
tepkiyi kim veriyor nerede yasiyorsun vs bilmiyorum ama tek basina yasayan cok kadin taniyorum :)
Yaşanır güvenlik ile ilgili sıkıntı yaşarsan da sitede oturursun
Doğruya doğru, güvenli değil... Yoksa bir kadın tek başına çok güzel yaşar, mis gibi tutar evini.
Nerde nasıl olduğuna bağlı
Ablam senelerdir yaşnız yaşıyor, güvenlikli bir sitede ancak mahalle arasında bir yerde olmaz tabi
Senin dediğin parayla. Tek yaşayan genç kadınların çoğu henüz öyle güvenli sitelerde yaşayabilecek kadar kazanmıyor maalesef
gayette rahat bir şekilde yaşarsın kim diyor tek yaşayamazsın diye
aşağıda kadınlara hakaret derecesinde yorum yapanlar var acaba bunları doğuran kişinin de bir kadın olduğunu unutmuşmu bu insanlar
Krallllll 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
@Matmazellz estağfurullah
İnsan yalnızlığı seven bir canlı değil. Yalnız eve çıkma. Doğru düzgün sevgili bulamazsın ayrı eve çıkarsan, erkekler tek yaşadığını duyunca seninle dışarda görüşmek istemiyor, eve geleyim diyorlar. Bu tarz bir ilişki de ne kadar sağlıklı olur?
Yani tabiki bunun yanlış bir yanı yok ama her gün kadın cinayetlerinin sırayla arttığı bir ülkede bir kadının tek yaşaması kendi can güvenliğini için iyi değil. Ama onun dışında tabiki bir sakınca yok istediğin gibi yaşarsın.
bu cumle agzımdan cıktıgında annem cılgına dönüyor evlenmeden olmazmış falan bu nasıl bir saçmalık ya
sadece kadın değil hiç kimse yanlız yaşamamalı bence.
Yanlızğıa alıştım bende ve böyle daha mutluyum. Kkimseyle uğraşmıyorum. kkendi para mı kakznıyorum hayatıma bakkıyorum.
Büyükler ne diyosa doğrudur tecrübeye saygı duymak lazim... onlar olur diyosa olur olmaz diyosa olmaz
hemen kadınlara has bişeymiş gibi konu yapmayın ya.. erkek de yalnız yaşadığı zaman tepki çekiyor... hatta daha kötüsü insanların aklına türlü türlü şeyler geliyor erkek olduğunda..
Herkes istediği gibi yaşar. Herkes herkese saygı duymalı.
Tabi ki de yaşar, garip olan ne? Toplumun kriterleri için istediğimiz gibi yaşayamıyoruz
Yaşanır ama evin sessizliği canını sıkar bence yinede bir kadın olarak ayrı eve çıkabilirsin ne kadar saçma kadınsın diye tepki gösteriyorlar hepsinin ya
Yani şöyleki genc kız tek başına bide cok rahatsız ederler malum tecavüz olayları sapık olaylar genc bir erkeğe %1 yaparlar ama genç bir kıza %100 ondandır yani başka nolcak
Bu soruya çokta fazla cinsiyetçi yaklaşmamak gerekir bence maddi ve duygusal olarak yanlız yaşamaya hazır olan her yetişkin birey yalnız özgürce dilediğince mutlu mesut yaşaya bilir bence
Tabi ki yaşar özgür olmak lazım imkanı olan yasayabilmeli
Tabikide yaşayabilir fakat zorlukları çok oluyor bilgin olsun ve ülkemizde hemen hemen bu konuyu başka yere çekiyorlar, namus bekçilerimiz
Çünkü genelde bunu söyleyenler işi kendinden biliyorlar kendilerinden ve yetiştirdikleri nesillerden dolayı etrafa güvenmiyorlar
Genç bir kız isen ailen tek yaşamana onay vermiyor olabilir Türkiye şartlarında çok normal sebebini birazcık düşününce anlayabiliyosun
Bence güvenliği sağlarsanız istediğinizi yaparsınız. Yalnız kadın yalnız erkek fark etmiyor. güvenlik sıkıntı.
Bence yanlış değil isteyen istediği yerde istediği gibi yaşayabilir tabi bu biraz senin hayat tarzına bağlı. Ama ben kafayı yerdim yalnız başıma
Maddi gücün varsa eğer tek yaşamama kimse karşı çıkmayacaktır. Ama yoksa da karşı çıkarlar kendimden biliyorum
Her insan tek yaşayabilir ama savunmasız kalacağını düşünüyorsa ağırdan almalıdır durumu yoksa birilerinin demesi kişiyi etkilememelidir
Yaşar tabi benim gibi
Miss
tek yaşıyorum, ailem hiç bir şey demedi ama akrabalara filan söylemiyorlar 😂
ben tek yaşıyorum öyle de bi tepki yaşama dım. düzgün yaşarsan bişey olmaz ben ce.
Gayette Yaşar ve yaşamalı
Katılıyorum başımı ağrıtan olmaz
Aynen öyle fakat şu sıra kiralar (İstanbul için konuşuyorum) acayip yüksek. Eğer gelir düzeyi fena değilse eve çıkılabilen
Ekonomik özgürlüğünüz ve tek yaşamaya cesaretiniz varsa neden olmasın?
Valla ben de tek yaşıyorum gayet memnunum kafam rahat
Senin hayatın kimseden destek beklemiyorsan fikirde bekleme
kadınlar her işi tek başına yapamaz ve korunmaya ihtiyaçları vardır
Bir erkeğin; onu 'koruma' sözüyle himayesine alıp, dövüp öldürmesi lâzım çünkü.
Çünkü kadınlar , erkeksiz daha uzun yaşıyorlar!
Kısa ömürlü olmaları için, belki de gerçekten bir erkeğe ihtiyaç (!) Vardır!
@Soon-gül kimden korunmaya ihtiyacı vardır acaba kadınların bide bunu düşünmek gerek. Köpekten kediden olmadığına göre sayın çüklülerden korunuyoruz akılları sıra yine kendilerince
Hahahahaha
Saçmalık Bal gibi yaşar hatta erkeklerden daha bağımsız olur çüki her işini kendi görür.
Yaşanır tabi burada yanlış olan hiç bir şey yok ama ben istemem tek yaşamayı korkarım ya ne bilim
Aslında iyiliğin için söylüyorlar, yaşarsın lâkin yaşamak denir mi?
Denir.
Kim nerde nasıl isterse yaşayabilir tepkilere aldirma hayat senin hayatın
Yaşar bal gibi de yaşar şu üni bir bitsin nasıl yaşıyorum bak
Bende yalnız yaşamak isterim. Biri tepki verecek olursa ağzının payını veririm.