Arkadaşlar benim bu halim nolcak böyle 2-3 aydır duş almıyorum içime kapandım hiç bir şey yapasim yok napmaliyim?

2-3 aydır belki daha fazla ne duş alasim var ne dışarı cikasim hiç bir şey yapasim gelmiyor bağırsak problemim var küçüklükten beri gitnedigim hastane kalmadı canım da yandı artık doktora gitmeye korkuyorum üstelik 20 yaşındayım daha hayattan tat almıyorum leş gibi ter kokuyorm saldım kendimi göz altlarim mosmor uyku duzenim 0 hala uyumadım dün akşam 4-5 gibi uyandım şimdi 9 gibi uyurum Allah bilir
Arkadaşlar benim bu halim nolcak böyle 2-3 aydır duş almıyorum içime kapandım hiç bir şey yapasim yok napmaliyim?
Cevapla