Aliskanlik. Haftada bir dus aliyorum. Cimriyim kendime bisi alirken kotu hsisediyorum kendime deger vermiyorum. Dus almiyorum useniyorum ama dus alincada asiri iyi geluyor bana... ferahliyorum guzel kokular suruyorum mis gibi oluyorum. Neden böyle olmaya tahhamul eduyorum bazen onuda bilmiyorum psikolojik galibam saclarim asiri yagli Şu an 1 saat mis gibi olcam guzel kokan sampuan sac kremleri ve jeller aldkm gerci ödrrken içim yandi ama olsun ❤
Hep dus almak icin napabilirim ve kendiem bakmak icin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Evden çıkmıyorsan normal ve kışın için belki olabilir ben de banyoyu sevmem çok fazla sık sık girmem
Calisiyom
O zaman bu çok kötü tabi en azından 3 günde bir al hadi onu geç en azından saçlarını yıka suya tutun çık ya da sadece suya tutun çık ben 3 4 gün de bir yaparım ama her gün suyun altına girer bir iki kere tutunur çıkarım tabi ne kadar sevmesem de yeri gelir bugün girdiyesem yarın geri girerim 2 günde bir girerim yıkanırım normal olarak bu önceden bende de vardı 1 haftada girmişliğim banyoya girip yıkanmışlığım çok zor olsa da buna kendini alıştırmalısın kendin rahatsız olursun zaten ve bu sağlık açısından da iyi değil her gün banyoya girilmez saç yıkanmaz zararlıdır bunu bilmeyenler saçlarına zarar veriyor farkında değiller zaten
nasıl bakımlı olurum derken? haftada 1 dus almayarak olabılırsın mesela
Sen neler yapiyosun bakim olrk
ilk once 2 3 gunde bir enazından dusunu al sac kremi kullan sonra roll on sür vücut kremleri sonra yuzunu nemlendir en azından bunlari yap
Den yapionmu ben telefona bakmaktan zaman bulami, om
asosyal p1cc
Bakımlı olmanın 1. Kuralı günlük duş almaktır
Gunluk cok fazla benim icin 3 gunde bir alsamda olur ama ben 1 haftada bir aliyorum
Ayy yok ne fazlası insan oturduğu yerde terler saçları söner be
Kiz dus alsam nolur ya kotu giyiniyorum paspal gorunuyom of
Yurtta bi arkadaşım vardı kız 10 günden aşağı duş almazdı ve çok güzel giyinirdi kızda çok güzeldi ama duş almazdı saçları berbat görünürdü güzelde kokmazdı yani giyiminin bir önemi yoktu bizim gözümüzde ayrıca sen kendi giyimini beğeniyorsan kimseyi takma ama duş al
Bisi demedinizmi ona
Ay kendisi anlamıyorsa koskocaman insana biz ne ditebiliriz ama oda da pencere açık olmadan uyuyamıyorduk
Ciddenmi ne kokuyodu
Off sen ne kokuduğunu napacaksın akıllısı beni bulmuyor ya
Sana bir konuda tavsiye vermek isterim. Psikologa gitmelisin bence çünkü sen değerlisin ve kendine değer vermelisin böyle düşünmen sağlıklı değil
Kendine saygı duymalısın bence her şey den önce.
Nasil ama cok zor
Hayat zor
Haftada bir duş almak nedir lan kusucam
Banane
Hafta da iki kere al en azından.
Kokun buraya geldi
İğrenç