Küçükken mahallede bir kadına çok sinir oluyordum. Bir sabah annemle halama gidiyoruz kahvaltıya, bu kadın gördü bizi. Selamlaştıktan sonra bana takılmak için "ben de geleyim" dedi. Ben de ciddiye alıp kadın gelmesin diye "biz yemek yemicez ki orada aç aç oturucaz" dedim ajrjjjdksjr annem hâlâ anlatır bunu. Bu arada artık orada oturmuyoruz ama o kadını görüyorum bazen ve şu an çok seviyorum.
Kömşüm köpek almış her gece hav hav yapıyor beni çıldırtıyor gittim kapılarına bayanı tanımıyorum tabi ilk defa diyolok kuruyoruz dedim köpeğiniz çok havlıyor rahatsız oldum bir kaç gün bekledim ama her gece aynı dedim.. Kadında bana köpeğinin travma yaşadığını söyledi yeni ev yeni çevre.. Ben benden doguştan travmalı doğmuşum dedim bir daha havlamıyacak köpek dedim çıktım kadın boşandığı eşine vermi köpeyi sonradan ögrendim.. Köpek travmamı yaşar ev değişti diye
Teyze - Var mı birileri yakışıklı oğlum Ben - Var teyzem Teyze - Aman dikkat et guzum iyi seç bulduğun yanına yakışacak biri olsu seni mutlu etsin Ben - İnşallah teyzem 😂
Alt iki komşum balkonda diğer komşunun gece eşiyle nasıl sevistigini nasil sesler geldigini birbirlerine anlatiyolardi ama beni gormemislerdi bende onları hayretle dinledim neler varmış neler