Ev alma komşu al demiş eskiden birileri, güzel söz aslında. Bazen yan komşun komşuluktan çok akrabalık yapıp akrabalardan daha çok yardımcı olabiliyorlar. Bazen de 40 yıl yüzünü görmesem keşke diyebiliyoruz. Bizim komşumuzun hoşlanmadığım birkaç şeyi var sabah 5 e kadar belli bir odanın lambasını yakıyorlar bina yakın ve sabaha kadar o ışık gözümün ta içine giriyor, bununla beraber sabah ezanından hemen sonra adamın alarmı çalmaya başlıyor aralıksız 1 buçuk saat o alarm çalıyor ben uyanıyorum adam uyanmıyor deli oluyorum, ve birde çocukları arabayı çiziyor. Bunun dışında başka bir komşumuzda hep bize yardımcı olur zor durumlarda. Dedikleri gibi, ev alma komşu al..
Peki sizin komşularınızla yaşadığınız ilginç durumlar var mı?
Eski evimizin yakınında oturan annemin akrabalarından birisiyle bazen geçinemiyoruz. Hem komşu hem akrabayız. Bunun en önemli sebebi araba. Bir gün köye gidecektik. Arabamız full eşya doluydu. Bir ön sokağımızda oturan akrabamız ve annesini arabamız eşyalarıyla alamadı. Köye gittik döndük, o günden beridir 10 seneye yakın annemle küsler.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Benim yan komşum benim evimi dinliyor. Mesela ben sevgilimle telefonda tartışıyorum ama sessiz bağırmıyorum konuşuyorum o beni dinliyor ben yukarı kata odama çıkıyorum o da "gel gel dinleyelim çok komik yukarı çıktı gel gel" diyor. Sonra da benim dedikodumu yapıyor diğer komşulara herkese anlatıyor. Üstüne bide birsürü yalan ekliyor senaryo kurup anlatıyor.
Sende aynısını yapabilir veya onu bozabilirsin, kulak tıkacı al hediye götür, galiba sizi telefon ve özek konuşmalarımız rahatsız ediyorum lütfen bunu takarmisiniz böylelikle sizi rahatsız etmem özelim de başkalarının ağzında gezmez diyebilirsin
Onu utanması olana yaparsın. Bunun utanması yok ki inkar ediyor. Ben kapısına dayandım yine inkar. Dedikodu yapanlar sormuş nerden duydun diye, duvarlar ince sesi geliyor demiş. Ben onların aile içi kavgalarını hiç dinlemem çok az ses gelir bağırış ve tartışmaları onu da tv yi açarım müzik açarım dinlemem. Beni ilgilendirmiyor ondan. Ama bunların işi gücü benim. Çok merak ediyorlar demek ki benim hayatımı
Sende ona aynısını yap madem, dinle özellikle üstüne üst kat anlat elaleme, biride çıkar sanane derse birisi beni dinleyip dinleyip gelip size anlatıyor dedikodusunu yapıyorsunuz, şimdi ben bunu bana yapaninkini yaptım diye mi ayıp oldu banane oldu dersin asıl size ne, asil siz kendi evinizin içiyle ilgilenin sizi tacizciler de
Kız hiçbirinde utanma yok. bir kere zile basmıştı yönetici heralde aidat istiycekti. Ben duştaydım evde başka kimse yoktu açamadım. Bu da evde kimse yok sandı galiba. Kapının önünde diğer komşuyla benim dedikodumu yapıyorlar ama ne uyduruk hikayeler neler. Ben duştan çıktım bornozumla bunların konuşmasını duydum açtım kapıyı dedim bekle giyinip geliyorum yüzüme söylersin ne söylüyorsan. Hemen evlerine girmişler kaçmışlar. Zillerine bastım buyur söyle yüzüme söyle dedim kıvırıyor inkar ediyor o söyledi ben değil başkasından duyduk özür dileriz ne bilelim falan filan. Dedim bir daha duyarsam sizi savcılığa şikayet edeceğim dedim. İftiralarla benim hakkımda asılsız dedikodu yayıp huzur ve sukunumu bozuyorsunuz bunun cezası olur süründürürüm sizi dedim. Artık daha gizli dedikodu yapıyorlar duymuyorum 😂
Duyduğunda ses kaydı almak için çabala, ben şikayetçi olduğum birinin hakkımda dedikodu yaptığını ve küfür ettiğini öyle öğrendim, telefonun ses kaydını aldım telefonu gizledim ve gittim
Bizim komşu yakında evin tapusunu isteyecek Her gün geliyor patatesiniz varsa birakç tane verir misin , soğanın varsa verir misin , yumurta var mı almayı unutmuşum Bizde arıtıcı var, arada 5 lt lik Bidonunu getirip dolduruyor hayrat ya...
Inan aynısı bizde var, iğne iplik istiyor aseton pamuk istiyor, 5-6 elma varsa elmalı turta yapcam diyo kafasında havluyla sadrazam gibi salak salak şeyler istiyo yer suyu mikser makinayı flan ohooo bide zengin bu kadın ha öyle böyle değil
Kız bizimkilerinde kaç tane dairesi var dişarda Oturduğumuz apartmanında sahibi onlar birkaç yıl önce beyaz eşya dükkanı açtılar. Gelip bizden mikser , kek kalıbı filan istiyorlardı düşün. 😀 Ben onları yerle bir etmeyi bilirdim de annem çok yumuşak yüzlü
Komşularımızla yaşadığım en ilginç olay nedir bilmiyorumda, altın değerinde komşularımız var. Aramız çok iyi. Yıllardır birbirimize gider geliriz hepsiyle. Ailem tatildeykend hep yemeğe davet ediyorlar.
ben hangi sehre gitsem benim komsum alkolik oluyor nedense kafa dengi oldugu icin iciyoruz ama pandemi donemi nedeniye son 4 aydir sifir komsuluk icindeyim.. sadece yardim icin gerekli gida temizlik disinda iletisimim son 4 aydir yok.. telefondan veya internetten goruntulu iletisimdeyim herkesle...
kafama 3 el ateş etmisti komsum son ses ezhel sarkı açtım diye neyse ki beynin düşünme kısmını engelleyen yerlere geldi 3 mermi de şu an düşüncesiz asalak bir insanım