Ben kendilerini pek sevmem ama böyle şeyler yaptıklarında seviyorum ahsjs

Ben kendilerini pek sevmem ama böyle şeyler yaptıklarında seviyorum ahsjs

Eh arada evdeki tüm küfür ve hakaretleri duyuyorum🙄 bir tık çirkef bir komşumuz olabilir genelde biz göndeririz :) gel komşum ol sana gönderiyim 😅
Sen beni batırırsın ha bire indirimleri haber verirsin ahsjsj
Öhm öhm jdmdksmkd ben çok kez vazgeçiriyorum kendimi haber vermekten 😂 annem ablam dahil herkesi batırdım 🤦🏼♀️senin için tek eksisi ben evde yokken kargoları sana bırakırlardı😅
Ben de evde yokum kargoları kime bırakacaklar😭😭
Hahshahs ayakkabılığa teslim ediyor ty
Artık apartman dairelerinde komşuluk ilişkisi diye bir şey yok biz kış aylarında 6 ay boyunca Ankara 'da yaz aylarında 6 ay boyunca da Alanya'da kalıyoruz yani açıkçası insanlar hepsi birbirinden değişik Ama özellikle Alanya'da komşuluk ilişkileri kişiler birbirine yemek alıp veriyor birbiriyle sohbet ediyor zaten evleri yakın dipte tripleks olduğu için gayet güzel ma tabii ki her yerde olduğu gibi her iki tarafını dengesiz ve sinir bozucu insanlar bir o kadar fazla olabiliyor.
Komşudan herhangi bir yiyecek gelmesini hiç sevmiyoruz, götürmeyi de sevmiyoruz. Bunu yapanlar genelde meraklı, evimize gelmek yaşamımızı görmek isteyen meraklı komşular oluyor. İlişki kurmanın geleneksel bir yolu ama bize her zaman uymuyor.
Gelen tabağı boş geri vermek olmaz geleneği de gereksiz bir sıkıntı sahibi yapıyor insanı. 🙈
Cevap
21Cevap
Eskiden daha sık olurdu ama az da olsa devam ediyor.
Afiyet olsun komşularımı tanısaydım evet ikram ederdim..
Annem ne yapsa yan dairedekilere de verir. Yakında aynı evde yaşayacağız diye korkuyoruz. Hadi hayırlısı bakalım :))
Sürekli üvey evlat muamelesi yapıp bana sürekli bir şeyler getiriyorlar tek yaşadım için seviyorum kendilerini :d
Kıyamam 🥺😂
Ahsjsjs en güzel zamanlarını yaşıyorsun kıymetini bil
Evet seviyorum hatta yeni birileri taşındı annem bişeyler yapına hep onlara götürüyorum kızına görünücem diye hdjgcjlacnv
Bak ya djdkd
Komşular iyi de fısıldayarak konuşsan bile ses geliyor nasıl bir şey ben anlamadım :D
Bizimkiler çığlık atarak konuşuyor fısıldayınca da ses geliyor mu bilmiyorum ansjs
Komşun olabilir miyim sana çiğ köfte getiririm
Çiğ köfte getiriyorsun çünkü benim çiğköfte sevmediğimi biliyorsun. Tüm çiğköfteyi kendin yiyip üstüne kurabiyelerimi yeme planı yaptın. Hayır komşum olamazsın😌
Kandıramazsın beniii
Selam selam merhaba merhaba ikram falan bir şey etmem etmezler ben bir şey yapınca sadece kayın valide ve görünceye ikram ederim onlar da bana
Tek yaşadığımdan dolayı benim kimseye faydam olmasa da sağolsun komşularım sürekli yemek ikramında bulunuyor :)
Bir komşumuz var kalmadı eski komşulullar yılda bir kaç kez oluyor
yok onlar bulunuyor yeterince eda ha birde getiriyor yok annem yapti yok ben yaptim felan
komsulardan nefret. hele hele yeni gelinse evlerden irak.
Bu konuda şanslı birisiyim komşularım ikrama bayılır
Yan komşumla aram on numara ikramda bulunurum o da bana öyle...
Komşularımızla akraba gibiyiz, kapımız hep açıktır birbirimize
İyidir yanlız tek yaşıyorum ama arada ikram gelip gitmek olur aramızda
Hiçbirini tanımıyorum. Her apartmana girişimde bu kim diye bakıyorlar.
Komşu sevmiyorum
İmkanım olsa yeminle bir adada yaşarım
Aile binası bir tane yengem var kimseyi sevmiyor baba tarafından babamların teyze kızı olması dışında sorun yok djjdkdkdkdk muhattap olmuyoruz bir tane yengem daha var hijyenik değil getirdiği yiyecekleri yiyemiyorum tiksindim kiracı var köyden de oturduğumuz yerden de komşumuz neredeyse yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez çok seviyoruz birbirimizi
Valaha bizim burdaki komsular birbirlerine selem bile verse 10 dk sonra para ister 🤣🤣oyuzden burada kimse kimseyle konusmaz
Bina iki blok çok iyi komşularımız var yıllardır aynı binada oturduğumuz komşu kızların adını bile bilmiyorum o derece yani
Onlar zamanında anneme karşı 0ruspu olunca hepsini ölüm sırasına dizdim gəbersinler
Ojenin numarası nedirr🫣
Pastel rose 752
Teşekkür ederim 🙃
Rica ederim
Yani kimseye bayılmıyorum ama
ihtiyacı olana yardımcı oluyorum
Aramız iyi. Az muhabbet çok sempati 😅
Bizimkiler bizi görünce kacıyor hatta asansore bile binmiyoalr merdivenle cikiyoalr
Bizde de durumlar aynı.
Ben komşu sevmiyorum
nadir ikram ediyorlar
Pek tanımıyorum kendilerini
yaaaani arada sırada imkan bulabilirsem
Kaynanam olur kendisi zjsjdsn çok getirir
İdare ederik
Bulunurum
Bozuk
Çok iyiyiz
görüşmem
sevmiyomonlari
çok iy değil
Annem bulunuyor
Her zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?