Arkadaşlar kız da benden hoşlanıyor mu anlamadım ki ya?

Bu yıl üniversiteye başladım. Sınıftan biriyle muhabbet başlatıp tanıştım ve buluştum daha önce. 3 kere buluştuk ve gezdik. Bugün 4. Olacak ve sinemaya gittik. Kız bana sen sınıftan kesin biriyle çıkarsın falan demişti önceki buluşmada ben de ona bakarak evet birinden hoşlanıyorum söyleyeceğim ama daha zamanı değil galiba diyip aslında kendisinin çoktan anlaması lazımdı dedim. O da sustu biraz. Bu arada sinemaya gidelim mevzusu ondan çıktı.
Sinemadan çıkınca az muhabbet ettik sonra muhabbet bir şekilde aşk işlerine geldi. Ben yine dedim aslında hoşlandığım kız şimdiye anlaması lazımdı benim kendim söylememe gerek yok ki dedim. Sonra aşk ve hoşlantı konusundan bayağı konuştuk. Kız ben öyle hemen birinden hoşlanamıyorum zamanla tanımam gerek ondan sonra dedi. Ben ise kıza ben her kızdan hoşlanamıyorum kolay kolay ama hoşlanacağım kız karşıma çıktığı zaman ilk günden bile hoşlanabiliyorum ve hareketi konuşması bana çok tatlı geliyor dedim. İşte böyle konuştuktan sonra kıza dedim ki sence bir erkek birinden hoşlanıyorsa hemen söylemeli mi ne tavsiye edersin dedim. O da eğer kız benim gibiyse hemen söylerse olmaz dedi gülerek ama normalse söyleyebilir dedi. Kız bu arada sınıfta tek benimle samimi kız olsun erkek olsun. Kızlarla bile samimi değil benim kadar. Neyse sonra tramvaya bindik ben ondan bir önceki durakta iniyorum. Az başka konularda konuştuk. Sonra indim eve geldim işte. Kız biraz önce netflixte olan ben sandığın erkeklerden değilim filminin linkini attı izle diye. Sizce kız benden hoşlanıyor mu? hoşlanıyorsa bile sanırım bu iş kolay olmayacak demi?
Arkadaşlar kız da benden hoşlanıyor mu anlamadım ki ya?
Cevapla