Bu yıl üniversiteye başladım. Sınıftan biriyle muhabbet başlatıp tanıştım ve buluştum daha önce. 3 kere buluştuk ve gezdik. Bugün 4. Olacak ve sinemaya gittik. Kız bana sen sınıftan kesin biriyle çıkarsın falan demişti önceki buluşmada ben de ona bakarak evet birinden hoşlanıyorum söyleyeceğim ama daha zamanı değil galiba diyip aslında kendisinin çoktan anlaması lazımdı dedim. O da sustu biraz. Bu arada sinemaya gidelim mevzusu ondan çıktı.
Sinemadan çıkınca az muhabbet ettik sonra muhabbet bir şekilde aşk işlerine geldi. Ben yine dedim aslında hoşlandığım kız şimdiye anlaması lazımdı benim kendim söylememe gerek yok ki dedim. Sonra aşk ve hoşlantı konusundan bayağı konuştuk. Kız ben öyle hemen birinden hoşlanamıyorum zamanla tanımam gerek ondan sonra dedi. Ben ise kıza ben her kızdan hoşlanamıyorum kolay kolay ama hoşlanacağım kız karşıma çıktığı zaman ilk günden bile hoşlanabiliyorum ve hareketi konuşması bana çok tatlı geliyor dedim. İşte böyle konuştuktan sonra kıza dedim ki sence bir erkek birinden hoşlanıyorsa hemen söylemeli mi ne tavsiye edersin dedim. O da eğer kız benim gibiyse hemen söylerse olmaz dedi gülerek ama normalse söyleyebilir dedi. Kız bu arada sınıfta tek benimle samimi kız olsun erkek olsun. Kızlarla bile samimi değil benim kadar. Neyse sonra tramvaya bindik ben ondan bir önceki durakta iniyorum. Az başka konularda konuştuk. Sonra indim eve geldim işte. Kız biraz önce netflixte olan ben sandığın erkeklerden değilim filminin linkini attı izle diye. Sizce kız benden hoşlanıyor mu? hoşlanıyorsa bile sanırım bu iş kolay olmayacak demi?
Sinemadan çıkınca az muhabbet ettik sonra muhabbet bir şekilde aşk işlerine geldi. Ben yine dedim aslında hoşlandığım kız şimdiye anlaması lazımdı benim kendim söylememe gerek yok ki dedim. Sonra aşk ve hoşlantı konusundan bayağı konuştuk. Kız ben öyle hemen birinden hoşlanamıyorum zamanla tanımam gerek ondan sonra dedi. Ben ise kıza ben her kızdan hoşlanamıyorum kolay kolay ama hoşlanacağım kız karşıma çıktığı zaman ilk günden bile hoşlanabiliyorum ve hareketi konuşması bana çok tatlı geliyor dedim. İşte böyle konuştuktan sonra kıza dedim ki sence bir erkek birinden hoşlanıyorsa hemen söylemeli mi ne tavsiye edersin dedim. O da eğer kız benim gibiyse hemen söylerse olmaz dedi gülerek ama normalse söyleyebilir dedi. Kız bu arada sınıfta tek benimle samimi kız olsun erkek olsun. Kızlarla bile samimi değil benim kadar. Neyse sonra tramvaya bindik ben ondan bir önceki durakta iniyorum. Az başka konularda konuştuk. Sonra indim eve geldim işte. Kız biraz önce netflixte olan ben sandığın erkeklerden değilim filminin linkini attı izle diye. Sizce kız benden hoşlanıyor mu? hoşlanıyorsa bile sanırım bu iş kolay olmayacak demi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer