Bugün okulda her zaman benden korkan, hafif ezik bir kız ile yine tartıştık tuvalete çektim kızı arkadaşlarım da yanımdaydı tokat attım kız bu sefer karşılık verdi bana kavga ettik ben şanssız şekilde yere düştüm kız saçımı yakaladı yerdeyken saçımdan sürükledi yüzüme vurdu falan arkadaşlarım araya girdi ama ben dayak yemiş gibi oldum sizce bu kızdan nasıl intikam alırım, prestijim sarsılmış mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu kızla tekrar kavga ettik ve maalesef yine ben dövemedim kendimi rezil olmuş hissediyorum ne yapmam lazım bu psikolojiden kurtulmak için
Şey ama ciddi bi tavsiye vercem bu sinir insanı ağlama krizlerine sokar. Bu ağlama krizinin yakıştığı tek bir faaliyet biliyorum yediğin dayağı günlüğüne yazmak xhxjn öpüyorum bebeğim daha nicelerine 😘😘
Her daim haklının yanındayımdır ve arkadaş sana küfür etmeden küfür etkisi yaratıcak laflar geçirmiş ayakta alkışlıyorum şu an bence bir tebriği hakediyor👏😪😪
O kadar küçümsersen çakarlar seni yere aşkımmm ha bu arada gücünle övünen bir ergenin tekisin o kadar ezik ve varoşsun ki bundan başka vasfın yok hayatta
Ne intiharı Allah aşkına ya. Madem öyle bi durum var insanları ezik gördüğü için dayılanmayacak mabadının üstüne oturturlar insanı. Eşeğin aklına da karpuz kabuğu sokma sen de intihar fikri insana kendi hayatını kaybettirir bize bişi olmaz yani saçmalamasın.
En sevdiğim sey. Kendini üstün görüp. Küçük gördüğün kisiden dayak yiyen kisiler, o kizin elleri dert görmesin. Sen gibi ucuz , kendini bi sey sanan kiza iyi ders vermis. Simdi hep sen korkacaksin ondan. O seni rahatla dövdüğü icin bir daha bulasirsan daha iyi dövecek.
Dayak yemişsin efendi gibi otur yerine işte kardeşim ne caz yapiyosun sesizden kendini ezik gösterenden korkacaksin senin gibisinden kimseye zarar gelmez zaten
Dayak yemek de atmakta marifet değil bende attığım o kadar dayaktan sonra hiç ummadigim hafif e aldığım birinden sağlam bir yumruk yemiştim bunlar olabilecek şeyler hiçbirimiz hulk değiliz durumu kabullen ve otur oturdugun yere
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
dayak yemis gibi olmamissin resmen yemissin iste dayagi. intikama. gelince sonu yok, sen ona o sana.. nereye kadar
Ama rezil olmuş gibi oldum ayrıca şansız olmasaydım o kızı döverdim
Ezik sandığın tipleri havam olsun avelliği ile dövmeye yürürsen sağ gösterip sol da vurabilir haketmişsin bence xhxjn
Şanssızlıktan oldu yoksa o kim beni dövecek
Xhxj
Ne
Performans arttırıcı bir şifre bu bebeğim kız seni dövmeye gelirken dışından kızın yüzüne yüzüne bu harfleri tekrarlarsan muhtemelen dönüp gider.
Komik bir şey mi var
Aa tavsiye de mi vermeyelim canım 😂 dediğimi yap bak göreceksin işr yarayacak
Sen benden dayak yeme de
Haha annem seni kim kızdırdı böyle ya xhxj sen niye herkesi dövebileceğini sanıp sanıp dayak yiyorsun böyle xhxj
Kimden dayak yemişim? Kızın tokatı gözüme geldi o yüzden dövemedim diyorum anlamıyor musun o elimden kurtuldu sen kurtaramazsın
Ya sonuç olarak o tokadı hesaplayamayacak kadar toy musun evet xjxjn yedin mi dayağını evet xjxjn eee neyi tartışıyoruz xhxjk
Sanaldan insan döveceğine inanıyor musun cidden xhsj ay çok eğlenceli ya xhxjxjz
Sanaldan olduğu için zaten böyle konuşabiliyorsun ya yoksa çakma rasta saçlarını eline vermiştim çoktan
Rastanın orjinali olmaz bebeğim bir xhzjsj o rasta değil Afrika örgüsü iki xhxjzj
Şey ama ciddi bi tavsiye vercem bu sinir insanı ağlama krizlerine sokar. Bu ağlama krizinin yakıştığı tek bir faaliyet biliyorum yediğin dayağı günlüğüne yazmak xhxjn öpüyorum bebeğim daha nicelerine 😘😘
Bir boka benzemediği için karıştırmış olabilirim
İyi o zaman adresini ver benden yiyeceğin dayağı yazarsın
Aferin sus böyle
Hırsın geçmedi mi annem xhsh
Ay bide bayıl istersen xhdjs
Seni dövünce geçecek
Kızım sende zeka g. riliği mi var chxjsk
Benimle aklınca dalga geçmeye çalışan sensin
Aklımca dalga geçmiyorum seninle. Dümdüz dalga geçiyorum konu sen olunca da aklımı kullanmama gerek kalmıyor xhzj
Off baya bi laf yemişsin yalnız şu an yıkılışını izlemek vardı xomxskmxs
@tahtımnerdee sana ne oluyor yorum bile yapmamışsın
Her daim haklının yanındayımdır ve arkadaş sana küfür etmeden küfür etkisi yaratıcak laflar geçirmiş ayakta alkışlıyorum şu an bence bir tebriği hakediyor👏😪😪
Tenk yu beeybbb 😘 @tahtımnerdee
@tahtımnerdee kız benimle adil kavga etmedi gözüme vurdu bu mu haklılık
O kadar küçümsersen çakarlar seni yere aşkımmm ha bu arada gücünle övünen bir ergenin tekisin o kadar ezik ve varoşsun ki bundan başka vasfın yok hayatta
Anasayfaya yeni post açmışsın hayırlı olsun xhjd geldim iadei ziyaretine chdjsk
Gelirsen gel orada da rezil ediyim seni arkadaşını da çağır yine yardımına
Xhshn bu hatun olmadan bi part geçmiştim dalgamı ama onla daha iyi olur dhxjs
Hatta ikiniz gelin siz ben tek kavga edelim
Sen küçükken çok mu ezildin?
Ya kızım tamam hadi ben dayak yedim diyelim sen kendine baktın mı? Koyduğun resimden bile varoşluk , fakirlik özentilik akıyor
Xhxjj aaa cidden bu benim xhsj peki senin profili açmaya bile cesaretinin olmayışına ne diyelim xhzjzn
Cidden bebeğim gidip tedavi ol ezik sandığın insanları da dövmeye kalkma xhxjsn varoş dediklerinin de diliyde döveceğini anlamadın sonuçta xhxjs
Öpüyorum çok 😘
Dayak yemiş ne yapsın bilinsin istemiyor onu da anl
Bilinsin istemiyorsa yazmasın chxj
O yüzden profilini açamıyor işte 😂 ezmeye çalıştığı kızdan dayak yemiş ne kadar utanç verici intihar bile edebilir yazık üstüne gitme
@Sksaadd kes sesini canım
Ne intiharı Allah aşkına ya. Madem öyle bi durum var insanları ezik gördüğü için dayılanmayacak mabadının üstüne oturturlar insanı. Eşeğin aklına da karpuz kabuğu sokma sen de intihar fikri insana kendi hayatını kaybettirir bize bişi olmaz yani saçmalamasın.
Kızım sen de bir tuhafsın dalga geçiyorum canım
Bu kızla
En sevdiğim sey. Kendini üstün görüp. Küçük gördüğün kisiden dayak yiyen kisiler, o kizin elleri dert görmesin. Sen gibi ucuz , kendini bi sey sanan kiza iyi ders vermis. Simdi hep sen korkacaksin ondan. O seni rahatla dövdüğü icin bir daha bulasirsan daha iyi dövecek.
Bir anlık şanssızlıktı
Sen öyle san. O kiz her gün dover artik seni. Ozguveni tam oldu. Ezik te degil artik. Sen düşün artık. Cok dayak var sana.
O kim beni dövecek
Yemissin dayagi hala konusuyon, sus uslu kız ol, yoksa soylerim o kiza, bi daha dover seni😀
Kız tokatı gözüme geldi diyorum o yüzden oldu
İyi olmus. Yarın gene bulas, daha saglam dovsun seni.
Yemişsin iste dayağı, bir daha bulaşma ona daha beter eder seni
O bi anlık şanssızlıktı
Erkek şiddeti yetmiyor şimdi de kadın kadına mı şiddet uyguluyor ne güzel memleket
Senden korkan hafif ezik böyle küçümsersen öperler adamı hahaha iyi olmuş sana
Prestij mi? Kamoon görl, bırakın bu badgirl ayaklarını. Yakışmaz
Dayak yemişsin efendi gibi otur yerine işte kardeşim ne caz yapiyosun sesizden kendini ezik gösterenden korkacaksin senin gibisinden kimseye zarar gelmez zaten
Şanssızlık oldu o yüzden
Dayak yemek de atmakta marifet değil bende attığım o kadar dayaktan sonra hiç ummadigim hafif e aldığım birinden sağlam bir yumruk yemiştim bunlar olabilecek şeyler hiçbirimiz hulk değiliz durumu kabullen ve otur oturdugun yere
Dayağını yiyip oturmuşsun yere kimseye artistlik taslamaya çalışma
Ben onu bir oturturum aklı şaşar
Aranızda sorun varsa konuşup çözebilirsiniz yani böyle ergence davranışlara girmeye ne gerek var ki zaten gol yemişsin o da ayrı bir cringe
Patlamış mısır eşliğinde sizi izlemek vardı.:)
Kız senden iri mi
Biraz evet
boş ver deneme o zaman bir daha bir şey olmaz
Senden cılız olsa git döv derdim bir daha döverse daha kötü olur