Ehliyet sınavı için bu kadar heyecanlanmam normal mi yoksa bi psikatriye gitmeme gerek var mı?

Yazılıyı ilkte geçtim direksiyon sınavını ilkinde geçemedim ikinci sınava giricem bugün 2 saatlik dersim var kalp atışımı duyuyorum yattığım halde nabız 110 a çıkıyor normal mi şimdi kalktım gidiyorum ama heyecan doluyum normal mi bu psikolojik bozukluk mu? Sınavda Ne yapıcam elim ayağım buz gibi oldu heyecandan
Ehliyet sınavı için bu kadar heyecanlanmam normal mi yoksa bi psikatriye gitmeme gerek var mı?
Cevapla