Şerefsiz değilim ama bana şerefsiz denmesi hoşuma gidiyor, ya sizin?

Kişiden kişiye göre değişir ancak bana şerefsiz denmesi aşırı hoşuma gidiyor, kuduruyorum resmen. Tabi bir sevgilim olsaydı ve o söyleseydi bunu daha hoş olurdu. İkiyüzlü denmesi de hoşuma gider bu arada daha önce söylemiştim. 😌
Şerefsiz değilim ama bana şerefsiz denmesi hoşuma gidiyor, ya sizin?
Cevapla