Hayata tutunmakta güçlük çekiyorum ne yapacağım?

yaşım daha 19 yemin ederim çığlık atmak istiyorum bi arkadasim vardi sehir diisna okumaya gitti yarın geleceğini wp durumundan öğrendim yazmadı belki yazar diye bekliyorum her gün arkadaslariyla resimler atıyor sadece olumlu yorumlarla destekleyebiliyorum yakında can ciğer olacağı bir sürü kişi olur ve arka plana atılırım hiç arkadasim yok dısarı cıkcak kimsem yok kendimi hiç sevemiyorum kendime saygım yok üniversiteye gittim ama bıraktım hiç hayalim hedefim yok seneye gider miyim bilmiyorum ailem hiç görmüyor ne halde olduğumu babam alkolik gece sarhos geliyor ben uyanmadan gidiyor hiç muhabbetimiz yok annem hiç karışmıyor bana odamdan çıkmıyorum o yüzden dışarı çıkmayı sevmiyorum artık gerçi çıkamıyorum ki hem buluşcak dostum yok hem param yok hem ailem izin vermiyor maddi durumumuz gayet iyi ama para istemeye bile utanıyorum ne çalışıyorum ne okuyorum tamamen rezilim günlerin hiçbir önemi yok hiçbir amacım yok gururum da kalmadı artık akrabalar ve ailemin sürekli okul konusu acması beni o kadar boğuyor ki ben artık nefes alamıyorum geceleri sabaha kadar ağlayarak geçiyor hiç çabalayamıyorum artık gücüm kalmadı ne sevenim ne dostum ne destekleyenım olmadı hiç kimseyle tanışamıyorum çünkü hep aynı muhabbetler okula gitmiyosun hmm evden çıkmıyosun hmm asosyalsin korkunçç bu gözle bakılıyor biliyorum sosyal medya hesabı kullanmıyorum bu hesabı bu soruyu sormak icin actım tüm gün ne mi yapıyorum her dakika acı verici bana bir şey olsa annem yaşayamaz o yüzden kendime zarar vermiyorum veremem de zaten insanların kötü dönemleri olabilir 19yıldır kötü biliyorum ama elbet düzelir diyorum bu günlerde geçer diyorum ama cidden geçmiyor hep stres hep depresyon çevremdekilerin bana bakışları hakkımdaki düşünceleri boş soruları imdatt diye bbağırıcam artık kahroluyorum ya eriyip gidiyorum daha 19 yaşındayım ben yaşayamadım hiç mutlu anım yok dost yok diyorum da ask hiç yok 2 yıldır flörtüm bile olmadı zaten ne olduysa koronadan sonra oldu eskiden de depresiftim ama dostum coktu ama koronadan sonra kimse kalmadı ailem yüzünden buluşamadım ve kesildi arkadaslıklarım fazla uzattım sanırım
Hayata tutunmakta güçlük çekiyorum ne yapacağım?
Cevapla