Aile & Toplum Doğum günlerinizde ne hissediyorsunuz? hhangoverr Takip Et Master Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Bu gün doğum günüm ama hiçbir arkadaşım kutlamadı bee bi mesaj atan bile olmadı arkadaşlık bitmiş 🎂 Doğum günlerinizde ne hissediyorsunuz? Cevapla Doğum Soruları Mesaj Soruları Doğum Günü Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
F4T1H-_-1993 Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Doğum günün kutlu olsun öncelikle :)Ailem kutlar hep. Çok büyük sürprizler istemem sade bir şey olsa yeter :) 1 1 Yorumla hhangoverr +1 yıl Teşekkür ederim hocam 🍰 Yorumla
Opeliazeaa Takip Et Xper 5 Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Kotu hissederim cunki diger gunlerden farkli oluyor herkesin dikkatinde ben oluyorum, bu beni rahatsiz ediyor. Dogum gununu kutlarim! 1 1 Yorumla hhangoverr +1 yıl Teşekkürler 🙏 Yorumla
վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Sıradan bir günden farkı yok. Herhangi özel bir şey hissetmiyorum 1 1 Yorumla hhangoverr +1 yıl Aynen öyle Yorumla
Hakiyeniden Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Bakalım benimkini kim kutlayacak bekliyorum😃 bu arada ad günün kutlu olsun 1 16 Yorumla hhangoverr +1 yıl Kutlarlar umarım teşekkür ederim seninde doğum günün kutlu olsun 😄 Yorumla Hakiyeniden +1 yıl Daha var ama bakalım😃hiç umudum yok Yorumla hhangoverr +1 yıl İşte ilk ben kutladım ya 😄 Yorumla Hakiyeniden +1 yıl Hahah teşekküürrr ederimmm😊 Yorumla hhangoverr +1 yıl Rica ederim umarım benimkinden daha iyi geçer seninki 😄 Yorumla Hakiyeniden +1 yıl Zaten önemli bir gün😃benden bağımsız Yorumla hhangoverr +1 yıl Hangi gün merak ettim 😄 Yorumla Hakiyeniden +1 yıl 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷Türk olmakla övünürMutluluğa bürünürZannetmeyin bölünürBenim yüce milletim.Kederde, sevinçte birVatan için can verirAta'nın izindedirBenim yüce milletim.Korku yoktur gözündeSevgi, saygı özündeBütün dünya yüzündeEn yücesi milletim.Kederde, sevinçte birVatan için can verirAta'nın izindedirBenim yüce milletim. Yorumla Hakiyeniden +1 yıl Bir tahminin var mı şimdi 😎 Yorumla hhangoverr +1 yıl 29 Ekim mi 😄👏 Yorumla Hakiyeniden +1 yıl Eveet🤩 Yorumla hhangoverr +1 yıl Harika güzel bi gün hadi bakalım 🤠🍫 Yorumla Hakiyeniden +1 yıl Haydi bakak görek Yorumla hhangoverr +1 yıl Hahahahha bakak görek 😄 Yorumla Hakiyeniden +1 yıl 🤓🤓🤓 Yorumla hhangoverr +1 yıl 🤠🤠 Yorumla
Sugardaddyninkızı Takip Et Yoda Yaş: 29 +1 yıl aynı olayı doğum günümde kutladım sonra öğrendim ki illa reklam yapmalıymışız kutlamaları için. neyse doğum günün kutlu olsun 1 8 Yorumla hhangoverr +1 yıl Reklam felan hiç sevmem hiç kutlamasınlar daha reklamdan dolayı kutlayacaklarsa, teşekkür ederim ✌ Yorumla Sugardaddyninkızı +1 yıl ben de aynı şeyi söylüyordum ama kutladıkları zaman içim rahatladı nedense Yorumla hhangoverr +1 yıl Yok ya ben takmam öyle şeyleri sadece sizi merak ettim doğum günlerinde kim ne hissediyor diye, benim çevrem hayırsızlıkta 1 numara 😂 Yorumla Sugardaddyninkızı +1 yıl sevgilim bile doğum günümü unutunca geceye kadar zırıl zırıl ağladım :D Yorumla hhangoverr +1 yıl Neyseki o konuda sıkıntım yok 😂 Yorumla Sugardaddyninkızı +1 yıl Haline şükretmelisin bence 😂 Yorumla hhangoverr +1 yıl Sap olmanın faydaları konulu 😂 Yorumla Sugardaddyninkızı +1 yıl Doğru 😂😂 Yorumla
troman Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl kutlamıyorum 5 yıldır gerek duymuyorum sadece ailem iyi ki doğdun diyo onlarada teşekkür edip geçiyorum 1 0 Yorumla
Yetenek5868547 Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Doğum günümde hiçbir şey hissetmiyorum çünkü her yıl aynı şey😐 1 0 Yorumla
soleilsoleil Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Ohoo arkadasliklar coktan bitti😄 Mutlu yıllarrrr🌸 1 4 Yorumla hhangoverr +1 yıl Bitmiş valla öğreniyoruz yavaş yavaş 😂 teşekkür ederim Yorumla soleilsoleil +1 yıl Benim de olmadi bu sene kutlayan. Zaten telefonuma artik ne mesaj geliyor ne de arama😄 Yorumla hhangoverr +1 yıl Aga bee 😂 sende bizdensin Yorumla soleilsoleil +1 yıl Dusunuyorum liseden bile arkadasim yok kaldi uni 😂 Yorumla
LovecezaM Takip Et Master Yaş: 23 , eic 98% +1 yıl Doğum Günün Kutlu Olsun, Nice Mutlu Yıllara..Hissettiğm tek şey yaşlandığım. d 0 2 Yorumla hhangoverr +1 yıl Teşekkür ederim 🍰 insan hissettiği yaştadır çıtırız hala 😄 LovecezaM +1 yıl 😂Rica ederim 🦋
Birnotbirkalem Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Benim doğum günüm hiç kutlanmadı 1 1 Yorumla hhangoverr +1 yıl Doğum günün kutlu olsun dostum seninde Yorumla
0asrınz0 Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 96% +1 yıl Doğum günün kutlu olsun. 🎉🎉 1 2 Yorumla hhangoverr +1 yıl Teşekkür ederim 🌝 Yorumla 0asrınz0 +1 yıl Rica ederim 😊 Yorumla
PİRESES Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 547 cevap paylaştı. Önceden mutlu olurdum artık üzülüyorum yaşlanmak istemiyorum ☹️ 0 0 Yorumla
HaktangelenMirvari Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Kendim hatırlarım, o da tarihten haberim olursa 1 0 Yorumla
olasılıklararenedak Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Açıkçası benim için gayet sıradan bir gün. 1 0 Yorumla
KriptoBorsacim Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Hiçbir şey hissedemiyorum çünkü çokta güzel geçtiği söylenemez 😂 0 0 Yorumla
Meddiii Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Yaşlandigimi 1 1 Yorumla hhangoverr +1 yıl Yok ya çıtırız daha 😎 Yorumla
persordinary Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Doğum gününü kutlarım 🥳 0 1 Yorumla hhangoverr +1 yıl Teşekkür ederim 🍧🍰 Yorumla
sorcierr Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 90% +1 yıl Tuhaf bir duygu tarifi yok sizler? 0 3 Yorumla hhangoverr +1 yıl Boşluk.. Arkadaşlarımın hiçbiri kutlamadı Yorumla sorcierr +1 yıl Merhaba 👋 yeni yaşınız kutlu olsun. Bu tarz şeyleri kafanıza takmayın. Nice yaşlara 🌸 Yorumla hhangoverr +1 yıl Teşekkür ederim 🍰 Yorumla
xunixx Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. 8 ekim... 😂 Ay yaşlanıyorum :( 0 7 Yorumla hhangoverr +1 yıl Seninde az kalmış 😄 neden kızlar yaşlandığını hissediyor? Yorumla xunixx +1 yıl Öyleee sjdjdjd doğum günün kutlu olsun buarada Yorumla hhangoverr +1 yıl Teşekkür ederim yaşlı kız 😄 Yorumla hhangoverr +1 yıl Seninde doğum günün kutlu olsun şimdiden 😄pasta Yorumla hhangoverr +1 yıl 🎂 🎂 Yorumla xunixx +1 yıl Tişeekkür ederiiim 🌸✨🙏🏻😅 Yorumla hhangoverr +1 yıl Ricalar 🤠 Yorumla
Ecmelovski Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 886 cevap paylaştı. bk gibi 1 0 Yorumla
umutluolvegülümse Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 534 cevap paylaştı. Yalnız. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Doğum günün kutlu olsun öncelikle :)
Ailem kutlar hep. Çok büyük sürprizler istemem sade bir şey olsa yeter :)
Teşekkür ederim hocam 🍰
Kotu hissederim cunki diger gunlerden farkli oluyor herkesin dikkatinde ben oluyorum, bu beni rahatsiz ediyor. Dogum gununu kutlarim!
Teşekkürler 🙏
Sıradan bir günden farkı yok. Herhangi özel bir şey hissetmiyorum
Aynen öyle
Bakalım benimkini kim kutlayacak bekliyorum😃 bu arada ad günün kutlu olsun
Kutlarlar umarım teşekkür ederim seninde doğum günün kutlu olsun 😄
Daha var ama bakalım😃hiç umudum yok
İşte ilk ben kutladım ya 😄
Hahah teşekküürrr ederimmm😊
Rica ederim umarım benimkinden daha iyi geçer seninki 😄
Zaten önemli bir gün😃benden bağımsız
Hangi gün merak ettim 😄
🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Türk olmakla övünür
Mutluluğa bürünür
Zannetmeyin bölünür
Benim yüce milletim.
Kederde, sevinçte bir
Vatan için can verir
Ata'nın izindedir
Benim yüce milletim.
Korku yoktur gözünde
Sevgi, saygı özünde
Bütün dünya yüzünde
En yücesi milletim.
Kederde, sevinçte bir
Vatan için can verir
Ata'nın izindedir
Benim yüce milletim.
Bir tahminin var mı şimdi 😎
29 Ekim mi 😄👏
Eveet🤩
Harika güzel bi gün hadi bakalım 🤠🍫
Haydi bakak görek
Hahahahha bakak görek 😄
🤓🤓🤓
🤠🤠
aynı olayı doğum günümde kutladım sonra öğrendim ki illa reklam yapmalıymışız kutlamaları için. neyse doğum günün kutlu olsun
Reklam felan hiç sevmem hiç kutlamasınlar daha reklamdan dolayı kutlayacaklarsa, teşekkür ederim ✌
ben de aynı şeyi söylüyordum ama kutladıkları zaman içim rahatladı nedense
Yok ya ben takmam öyle şeyleri sadece sizi merak ettim doğum günlerinde kim ne hissediyor diye, benim çevrem hayırsızlıkta 1 numara 😂
sevgilim bile doğum günümü unutunca geceye kadar zırıl zırıl ağladım :D
Neyseki o konuda sıkıntım yok 😂
Haline şükretmelisin bence 😂
Sap olmanın faydaları konulu 😂
Doğru 😂😂
kutlamıyorum 5 yıldır gerek duymuyorum sadece ailem iyi ki doğdun diyo onlarada teşekkür edip geçiyorum
Doğum günümde hiçbir şey hissetmiyorum çünkü her yıl aynı şey😐
Ohoo arkadasliklar coktan bitti😄 Mutlu yıllarrrr🌸
Bitmiş valla öğreniyoruz yavaş yavaş 😂 teşekkür ederim
Benim de olmadi bu sene kutlayan. Zaten telefonuma artik ne mesaj geliyor ne de arama😄
Aga bee 😂 sende bizdensin
Dusunuyorum liseden bile arkadasim yok kaldi uni 😂
Doğum Günün Kutlu Olsun, Nice Mutlu Yıllara..
Hissettiğm tek şey yaşlandığım. d
Teşekkür ederim 🍰 insan hissettiği yaştadır çıtırız hala 😄
😂
Rica ederim 🦋
Benim doğum günüm hiç kutlanmadı
Doğum günün kutlu olsun dostum seninde
Doğum günün kutlu olsun. 🎉🎉
Teşekkür ederim 🌝
Rica ederim 😊
Önceden mutlu olurdum artık üzülüyorum yaşlanmak istemiyorum ☹️
Kendim hatırlarım, o da tarihten haberim olursa
yaşlandığımı hissediyorum
Açıkçası benim için gayet sıradan bir gün.
ölüme bir adim daha yaklastigimi
Hiçbir şey hissedemiyorum çünkü çokta güzel geçtiği söylenemez 😂
İnş eve kimse gelmez diyorum sıkıcı bence
Yaşlandigimi
Yok ya çıtırız daha 😎
Doğum gününü kutlarım 🥳
Teşekkür ederim 🍧🍰
Tuhaf bir duygu tarifi yok sizler?
Boşluk.. Arkadaşlarımın hiçbiri kutlamadı
Merhaba 👋 yeni yaşınız kutlu olsun. Bu tarz şeyleri kafanıza takmayın. Nice yaşlara 🌸
Teşekkür ederim 🍰
Pek te bir şey hissetmiyorum ya.
8 ekim... 😂 Ay yaşlanıyorum :(
Seninde az kalmış 😄 neden kızlar yaşlandığını hissediyor?
Öyleee sjdjdjd doğum günün kutlu olsun buarada
Teşekkür ederim yaşlı kız 😄
Seninde doğum günün kutlu olsun şimdiden 😄pasta
🎂 🎂
Tişeekkür ederiiim 🌸✨🙏🏻😅
Ricalar 🤠
bk gibi
Yalnız.
Happy birthday.
Yaşlandıgımı
Berbat
Hiçbişey