Ailem ve dostlarım tarafından ne kadar sevildiğimi fark ediyorum ve şansli hissediyorum. Benim için bu hayatta önemli ve değerli olan tek şey sevdiklerimin sağ ve sağlıklı olması, gerisi benim için dert bile değil.
Her yıl doğum günümde hep üzüp ağlatıyorlar kendi doğum günümde mutlu olmam gerekirken asla doğum günümü adam akıllı kutlayamadım 25 yıl oldu artık bu kadersiz olduğum anlamına mı geliyor
Bu sene olan doğum günüm haricinde hep derin bir yalnızlık ve üzüntü duyuyordum çünkü kendi ailem dahil kimse doğum günümü kutlamazdı ancak bu sefer en iyi 3 arkadaşımı topladım sahilde güle oynaya deli gibi sarhoş oldum hayatımın en iyi günlernden biriydi
Doğum günümü unuttuğum bile oluyor. Çok önemsediğim birgün değil. Hele de son yıllarda hiç hatırlamak istemiyorum yaşlanmanın verdiği hissi sevmiyorum çünkü.