
Yapılan araştırmaya göre Türkiye'de 15 yaş üzeri kadın ve erkeklerin günlük zamanının ortalama 6,3 saatini oturarak ya da uzanarak geçirdiği ortaya kondu. Peki, "Senin bir günün nasıl geçiyor?"

7 saat uyuyarak, 9 saat işte ve sürekli ayakta geçtiğini varsayarsak, geri kalan sürede oturabildiğim kadar oturup, yatabildiğim kadar yatıyorum. Ev işleri harici tabi =/
Ama sen beni tarif etmişsin birazda 😂
Bkz: Çalışan kadın olmak.. 😅😅
Cevap
14Cevap
İş saatleri boyunca fazlasıyla aktif, eve geçince de son derece miskin tamamlıyorum günü.
Ev işleri olmadığı zaman keyfimin kahyası bile benden daha rahat 😂
Akşam 12 yatış, sabah 7 kalkış, 7- 8 arası kahvaltı. Finans eğitimi ve ingilizce dersleri spor, dışarıdaki işler akşam 1 saat KS de takılma sonrasında yine finans.
Gayet stabil güzel 😊
Uzanma bir saat ögle arasi..
Geri kalani yogunum. Günde 5 saat uyuyorum.
Cidden benim de böyle. Çalışma ve gezmem dışında evde olduğum süre boyunca ya oturur ya uzanırım.
Ekmek almaya giderken kalkıyorum pc'nin başından =/
Fıtık olmada gerisi mühim değil 😊
İnşallah 🤲
O grubun içinde olmak isterdim.
Eşek gibi çalışan grubundayım ben😀
Keşke olsaydın valla 😂
Sen hangi grubtasın😀
15 saat oturarak, deli olurum, uzanarak yuruyerek ederdim
İşimiz ne sankğ pdpdşfş
Xaxaxa güzeldi 👍😂
Uyuyarak ve oturarak geçiyor
15 saatim uzanarak geçiyor
Genelde uzanıyorum ev soğuk yatak sıcak :D
uzanarak.
yarısından fazlası oturaraktır :D
Doğru
Çalışarak..
İşimi bile bütün gün yatarak yapıyorum 🤪
Aynı öyle benimde
Oturmuyorum pek
Kıçım yer görmüyor
Yanlış bence
Işte geçiyor.
Ne yapalım başka
:D :D: D isyana gecmiş bebegim
Çalışarak ve sporla
Çalışarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?