Eşim benim yanımda hiç durmuyor ailesinin yanlışlarını da görmüyor ailsinin adını dahi ağzıma aldırmıyor?

4 aylık evliyim eşimle 5 yıllık bir ilişkimiz vardı ama hep ayrıl barış bir ilişkiydi ve içinde birliktelikte vardı yaşadığım coğrafyadan dolayı ve eşimin ailesinin hatta sülalesini ve benimde annnem babam hariç çevremin birliktelik olduğunu biliyordu ve türklerde bilirsiniz eski kafalılarda hatta bozduysan almak zorundasındır eşimle nişanlıyken bile ayrıl barış kaç kere nişanı attık en son barıştık hep bana kendi geliyordu barışmak için en son ben bunu terk ettim sevgiliyken babam durumları bilmediği için kesinlikle istemiyordu eşimi. Eşimle ailelerimiz de anlaşamıyor ve artı eşim ailesine çok ama çok aşırı düşkün ailesi de ona çok şımarık büyümüş biri ailesine sıçma dese sıçmicak derece ailesi de aynı şekilde oğlu ne isterse onu yapıyolar kendi aralarında aşk yaşıyorlar resmen neyse ben onunla ayrıyken ailem başka bir yerden duymasın diye aileme onunla birlikte olduğumu beni bozduğunu ve bana yaptığı herşeyi söyledim benim ailem de geri kafalı olduğu için bizi evlendirdiler zorla eşim istemedi benden nefret ettiğini söyledi bu olay bizim ayrılmamızın üstünden bir ay geçtikten sonra oldu bir ayda başka kız bulmuş zaten hep sevgiliyken ve nişanlıykende ayrılınca hemen başka kızlarla konuşup gezip tozuyordu ama geri geliyordu ben hem sevdiğim için hemde mecburım olduğum için onu affediyordum velhasıl kelam bu benimle aile baskısıyla evlendi ilk zamanlarda sürekli benden nefret ettiğini söyledi benimle uyumadı yemek yemedi konuşmadı aileme söylediğim için tam anlamıyla nefret ediyordu benden ama zamanla düzeldi sabrettim beni sevdiğine inandım ama ailemle görüşmüyordu başında da dedi zaten görüşmicem diye gitmem oraya diye gitmiyorda nefret ediyor ailemden de ama boşanmak da istemiyor kendi ayrılırsa pişman olucağını bilşyor çünkü bana yaptığı milyonlarca yanlışa rağmen ben hala onu sevdiğim için benim ayrılmamı bekiyor ben ayrılırsam da kafasında o ayrıldı diyip vicdan azabı çekmemek için o ayrılmıyor sevgiliykende hep böyledi ayrılıp pişman olup geri geliyordu başkalarında aradığını bulamıyordu çünkü bugün bir tartışma yaşadık ailemi ağzına alma dedi bana ben zaten ailemle mutlu mesut yaşıyordum sen geldin zorla evlendik gibi şeyler söyledi geçen günde pazar günü kuzenimin düğününde beni köyde bırakıp ailesiyle şehre döndü babası da hiç bir şey demedi banada ailesine de hiç bir laf ettirmiyor sen onları haketmiyorsun tarzı şeyler söylüyor ve benim ailemi aşağılıyor sevmiyoeum senin baban şöyle böyle diyor psikolejim çok bozuldu artık sürekli ailesiyle vakit geçiriyoruz ikimiz birlikte hiç geçirmiyoruz ailesiyle evlenmişim gibi sanki ne yapıcağımı bilmiyorum bende ayrılınca pişman olmaktan korkuyorum hep zaten bu yüzden bu hale geldim lütfen bana yardım edin kendime özgüvenim sıfır o bensiz hayatına bakar ben bakamam harap olurum onu unutamam diye korkuyorum bu yüzden boşanamıyorum
Eşim benim yanımda hiç durmuyor ailesinin yanlışlarını da görmüyor ailsinin adını dahi ağzıma aldırmıyor?
Cevapla