9 aylık evliyim eşimle tartistigimizda asla gelip özür dilemiyor?

Haksız yere kalbimi kirdiginda e doğal olarak alınıyorum ve konuşmuyorum onunla ama asla mudahanesi yok. Hem suçlu hemde gönlümu almıyor. Mutluyken her şeyi yapar. Ama böyle zamanlarda asla ama asla gelip müdahane si yok. E bende günlerdir konuşmuyorum nonunla beni sevmediğini düşünüyorum ama baristigimizda çok sevdiğini söylüyor. Ama bu durum beni üzüyor ve yoruyor.
9 aylık evliyim eşimle tartistigimizda asla gelip özür dilemiyor?
Cevapla