Bursa'da kayıp olduğu sanılan kişi kendisini arama çalışmasına katıldı. Sence olay ülkenin normale döndüğünün işareti olabilir mi?

Merhabalar..
Bursada kayıp olduğu sanılan kişi kendisini arama çalışmasına katıldı. Sence olay ülkenin normale döndüğünün işareti olabilir mi?
Haberi okuyunca şöyle bir kendime geldim ve aslında soru başlığına kendi yorumumu yaptım..

Evet. Ülkemiz pandemi sonrası yavaş yavaş yörüngesine oturuyor.. 😊Haberi kaynağından okuyup yorumunuzu yazın lütfen..#fundaKAYNAK: NTV
Bursa'da kayıp olduğu sanılan kişi kendisini arama çalışmasına katıldı. Sence olay ülkenin normale döndüğünün işareti olabilir mi?
Cevapla