Gece alkolün etkisiyle arkadaşlarının yanından ayrılarak ormanlık alana giden Beyhan Mutlu’nun kaybolduğunu öğrenen ekipler harekete geçti.
Beyhan Mutlu’yu arama çalışmasına Beyhan Mutlu da katıldı. 😄 Arama esnasında kendi adının seslenerek arama yapıldığını duyunca, “kimi arıyoruz biz” diye sordu. Beyhan Mutlu cevabını alınca, Beyhan benim dedi. 🤣
Ne düşünüyorsun?
Bursa'da kayıp olduğu sanılan bir kişi kendisini arama çalışmalarına katıldı! Ne düşünüyorsun?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
kendimi araıyorum hükümsüzdür. Bu arada bende sormuşum aynı soruyu pişti oldum :D
Nasıl aynı saniyelere denk gelmiş, ben de yeni gördüm 🤣
şans işte :D
Sinirlerim bozuktu. Bu paylaşımı görünce dakikalarca kahkaha attım. 😂
Kendimi arıyorken olmaktan korktuğum yerdeyim gibi olmuş bu 😀
Kesinlikle 🤣
Alkolün faydaları: kaybolduğundan bile haberin olmaz öyle güzel bir kafa yaşatır sana
Neyse arkadaşın bulunduğuna sevindim 🤪
Bu kafaya ben de sahip olmak istiyorum rahatlığa bak
"Kimi arıyoruz biz?"
Kahkaha attım 😄
Benzer olayı geçen günde okudum. 😂😂😂 Çalışıyor ama çalıştırıyor da, ne diyelim. 😃
Beyhan'ı Beyhan'dan çıkarsak sıfır kalır mı acaba
🤣🤣
Yurdum insanı🤭
Kafalar bir milyon tabii🤣
Çok şükür bunu da kaptırmadık :D
Eeee.
Burası Türkiye.🤷🤣🤣🤣
Gelde başka ulkede yaşa 😂
😀😀😀😀
Çok güldüm ya aşırı iyi 🤣🤣
Yardım etmiş ne güzel.
Bak buna sesli güldüm
Gelde başka ülkede yaşa 😂😂
Oha çok komik ve garip
Ahahahaa. Şaka gbi
Şaka gibi ama gerçek 😄
Koptum 😂
Güzel ülkemin güzel insanları 🤣
Ulke normale donuyor
😄
ama kafamız nası güzel :)
Şaka gibi sormak aklına gelmemiş mi 😂
Ayyy bu aynı ben aynı benim ruh halim :)
Güncel fıkra.
Mükemmel😂😂😂😂