Tekrar benimle dalga geçildi sürekli ağlıyorum ne yapabilirim?

Benim eskiden kilomla sürekli dalga geçen bir kız vardı ve ben ona asla bir şey diyemezdim tek yaptığım ağlamaktı yani isterseniz eziklik diyin ama yapamıyordum yani küçüktüm hem sonra yeter artık diyip diyete girdim ve kilo verdim de cidden sürekli veriyorum hiçbir şey yemiyorum su bile içmiyorum kilo aldırır diye sürekli tuvalete gidiyorum belki tartıda daha hafif çıkarım diye her yediğim şeyden sonra tartılıyorum acıkmamak için karnıma tekme atıyorum yani ve 46 kiloya kadar düştüm boyum 1.76 bu arada ailem beni blumia sandı ama değildim yediklerimi de kusmazdım zaten denediğim oldu ama pek işe yaramadı doktora gittik anoreksia tehşisi koydu doktor ilaç verdi ailem zorla yemek yedirdi stresten de kilo aldım 80'e falan çıktım ailemler bana bir kızdı oysa ki zayıf olduğumda da kızıyorlardı, herkes gerek önümden gerek arkamdan konuşuyor işte kilomu o da ayrı bir depresyon sebebi benim için. La bu da selam versen depresyona giriyor diyebilirsiniz ama dürüst olmak gerekirse ben özgüveni düşük, duygusal ve saf bir insanım saf diyince kendimi övmüyorum bu arada saf olmak berbat bir şey. Anlamıyorum balık burcu da değilim ki neden bu kadar duygusalım bu kadar her şeyden etkileniyorum? Kardeşim çok kötü bir trafik kazası geçirdi ve 6 ay boyunca yürüyemedi oturduğu yerden sürekli yediği için kilo aldı hep ve bu sefer artık beni o kadar darlamadılar ilgi odağı kardeşim oldu tabi buna sevinmiyorum o ayrı. Neyse ki kardeşim zayıf olmayı kafaya takan bir insan değil. Neyse aradan 4 yıl geçti şu an 76 kilo olarak ölçüldüm kilo vermeye çalışmadım çünkü artık kafaya takmadığı mı fark ettim. Çocukken çok kilolu gözüküyordum o yüzden herkes dalga geçiyordu ama artık boyum da uzun şişman değil balıketli gözüküyorum biraz da olduğumdan zayıf gözüküyorum zaten. Pandemide de bir buçuk yıl evden adam gibi çıkmadım zaten kilo vermekle hiç uğraşmadım ama bugün bir kız bana laf attı ve ona hiçbir şey demememe rağmen kızı tanımıyorum bile anladığım kadarıyla sevgilisinin benden hoşlandığını düşünüyormuş o yüzden dedi tehdit yedim resmen bir prenses varken bir ayıya neden bakıyor ama istediğini alamayacaksın dedi. Ne ne istiyorum ki ben? Tanımam etmem ki sevdiğini ona da öyle dedim konuşmaya devam etti sana acıyorum asla sevgilin olamayacak bak ben 40 kiloyum herkes bana aşık diye. Ya sana ne benim sevgilim olup olmayacağından ayrıca bana ne senin kilondan ve ayrıca bana ne herkesten? Şimdi böyle söylüyorum ama o zaman sadece ağladım neden hep güçsüz davranıyorum ki ama o an napacağını şaşırıyor insan. Neden şimdi taktım ki buna aynı şeyleri tekrar yaşamak istemiyorum. Gene bütün gün ağladım ne yapabilirim?
Tekrar benimle dalga geçildi sürekli ağlıyorum ne yapabilirim?
Cevapla