Dün şöyle bir olay yaşandı:
Sevgilimin canlı yayınına bir çocuk geldi. Konuşmaya başladılar ve kısa sürede arkadaş oldular. Sevgilim ona moderatörlük verdi. Ben de zaten moderatördüm.
Bir süre sonra çocuk yayında bazı uygunsuz şakalar yapmaya başladı. Ben de sınırını aşmaması için uyardım. Uyarıma rağmen devam edince onu yayından attım. O da karşılık olarak beni attı. Daha sonra tekrar yayına girdik.
Sevgilim çocuğa “Sevgilim seni attı” dedi. Çocuk da artistlik yaparak “Ben de onu attım, elim armut toplamıyor ya” gibi laflar söyledi. Bunun üzerine ben sevgilime yazıp çocuğu engellemesini istedim. Sevgilim ise gidip çocuğa “Sevgilim seni engellememi istiyor” dedi ve ardından hem çocuğa hem bana “Ben durduk yere kimseyi engellemem” diye ekledi.
Ben de sevgilime çocuğun yaptığı uygunsuz şakaları anlattım. Bu sırada çocuk, durduk yere sevgilime “Kesin şu an sana hâlâ beni engelle diyor, beni sana kötülüyor” dedi. Sevgilim de “Bana öyle şaka yapma, sevgilim ciddiye alıyor” dedi. Bunun üzerine çocuk “Mal mı bu, şakasına yaptım” gibi bir ifade kullandı. Sevgilim buna tepki vermedi.
Daha sonra çocuk sevgilime “Belki bu çocuk seni yarı yolda bırakır ama ben asla bırakmam. Dostluk mu, sevgililik mi?” diye sordu. Sevgilim “Dostluk benim için çok önemli” dedi ve ardından “Ama biz 3 yıldır sevgiliyiz” diye ekledi. Bunun üzerine çocuk “Aranızda 4-5 yaş var, bu problem yaratır” dedi. Sevgilim ise “Bir tık problemli bu” şeklinde karşılık verdi.
Sonrasında çocuk “Sanal mı, gerçek mi?” diye sordu. Sevgilim “Sanal ve 3 yıldır hiç buluşmadık” dedi. Çocuk da “Olmaz öyle şey” diyerek konuyu küçümsedi. Yayında sevgilimin bir kız arkadaşı da vardı ve sanki çocuğu onaylar gibi konuştu.
Sevgilim çocuğa “Ben sevgilimi çok seviyorum ve ona güveniyorum” dedi. Çocuk ise “Ya seni aldatıyorsa?” diye sordu. Sevgilim “Bana bütün hesaplarını verecek kadar güveniyor, zaten verdi de” dedi. Çocuk bu kez “Ya fake hesabı varsa, oradan yazışıyorsa?” diyerek güvenini sarsmaya çalıştı.
Ardından “Gerçekten anlaşıyor musunuz, ortak yanınız ne?” diye sordu. Sevgilim “Hiç ortak yanımız yok, sadece oyun oynuyoruz” dedi. Çocuk da “Oyun oynayan bin tane çocuk var, ben de oynarım” diyerek kıza yaklaşmaya ve sizi ayırmaya çalışır gibi konuştu.
En sonunda çocuk “Neyse ben gideyim, aranızı bozmayayım, yoksa bozulacak” dedi. Sevgilim ise “Gitme, belki yakında yakın dost oluruz” dedi. Sonra biraz konuştular, dersler ve okulla ilgili konuşmalar geldi. Çocuk dedi ki: “Sana ders çalıştırabilirim, istersen.” Sevgilim de “Olur, sonra çalıştırırsın” dedi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer