Yanımdaki kızla yerimizi degiselim dedi başta dizini vurdu yanlışlıkla olmuştur dedim kolunu vurdu tanıdıkmi acaba şaka mı yapıyor dedim sonra bir kaç defa daha tekrarladı bide gözlerini dikmiş bakiyo dayanamayıp sert bakış atım sonra kafasını öne eğdi indim bende başıma ilk defa geliyo ne günlere kaldık be ifetimizi koruyamayacak miyiz bu devirde😂 ciden şaka değil arkadaşlar
Güncellemeler
+1 yıl
Kıza yapilinca ay sapık Twitter de TT bize yapılınca haketmişsindir ne işin var dolmuşta nerde ulannn bu feminizim örgütleri😂😂
Otobüste tacize uğradım şaka gibi😂bence erkeklerede kanun gelmeli?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Beni dövdüler abi dediğinde güzel kardeşim elinden gisipdkdjsjsjs
Bir tane vuraydin diyeydin millete de taciz ediyor beni diye
He sonra kız iki aglayaydi hem sideten hem tacizden beni içeriye alsaydilar bura Türkiye kızım. kimse inanmaz bize
O da doğru
Kanka gülüyon hoşuna gitmiş bari eve ataydın kızı ldsmdksj
Valla şu an gülüyorum yani sürekli gelmiyo başıma orada ona bir sert bakış atıp indim bakma sen guldugume komik geldi Şu an
Tacizden rahatsız olan insan gülmez
Valla kadın tarafından öyle karşılanabilir ama erkeğin başına pek gelmediği için tuhaf oluyo 😂 gülerim net
Ne işin vardı otobüste haketmişsin.
😂 😂
Şimdi suçlu ben mi oldum yine sjsjsj
E kim olacak ben mi? Erkek başına binmişsin.
Esorfman takımıyla bindim bide haklısın edebimle şalvarla binmeliydim😂
😄 tacize davetiye çıkarmışsın
Kmk zengin se kacirmasaydin
Bence beni dava edin shshs😂 suçlu bennmişim
Knk zengin otobüse biner mi net oda bizim gibi fakir minibüs parasına iki el de ati karlı iş valla😂
Kim o elleyen hemen nikah kıyalım anca o paklar seni
Kendimi kirletilmiş hisediyorm😂
Aklınca ironi yapıp olayı dogruluyorsun feministlik yasaklanmalı
pankart açsaydın erkeğe tecavüz 😄
AKK orada bağırsak herkes beni döverdi yalan atma diye kız iki ağlardı sapik diye içeriye alinirdim sjsjs
Normal kızlarda da sapık çok
Ya ne güldüm 🤭
Valla bende sonradan güldüm olaya 😂
😅😅😅 Dikkat et kendine
Biz dikat etmeyiz dikat çekeriz derdim de ellendim çok utanıyorum shsjsj
Artık evlenemezsinde sen 🤣
Eşime derim yani geçmişim çok kirli az ellenmedik derim sjsjs😂
Ahahahah yaaa 🤣
Kesin yaşandı...
Olum işi komediye dokuyormda yaşandı inan herkes sap değil ve başına gelince anlarsın
Çok eskiden geldi de ama senin biraz tuhaf olmuş mk
Azmistir
Olabilirde ama orada ben napiyosun ya desem kesin herkes bana culanirdi kız değil sen yapmışsın dir diye
ifşa olmuşuz...
Hadi len ordan sen değildin gerçi maskeliydi olabilirsinde😂
arada elleyesim yoklayasım gelmiyo değil ahahaha
Eklemeyin abicim göster ama eletme dedi bizimkiler sjsjs
yakisikli misin niye
Valla öyle dersem kivanc Tatlıtuğ gibi adamlara hakaret olur ego kasmayalim sempatik tatlı derler genelde
belki ondan ilgisini çekmissindir balim
La insan numara yazar verir ya da göz kırpar elemek nedir sjsjs😂
ajajahhahahaha mal işte a q