Herkes için demiyorum ama trafikte kurallara uymayan erkekler niye kurallara uyarak giden kadınlara havlıyor?

Seritimde sağdan 50-60 ile gidiyorum önüme 4 ayaklinin teki seriti ortalayarak gifip önümü kesiyor. Işıklara geliyorum sarı yandığı an kornaya basıyor elleri kirilasicalar. Tek yönde karşımdan gelip geri git diye baskı yapıyor üstüme üstüme gelip. Yaya geçidinde yol verdim diye arkamdan cam açıp sövüyorlar. Bu kadae cibiliyetsizlik, haysiyetsizlik olmaz. Yani kurallara uyarak suç mu yapıyoruz anlamadım?

İstisnalar kaideyi değiştirmez. Hiçbiriniz anne karnında öğrenmediniz. Aceleniz varsa sollayin gecin kardeşim sıkıştırmayın arkadan.
Herkes için demiyorum ama trafikte kurallara uymayan erkekler niye kurallara uyarak giden kadınlara havlıyor?
Cevapla